het forum

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-03-2003 14:21 #56038 door
het forum is gemaakt door
het is momenteel vrij rustig, om niet te zeggen stil op het forum. goed teken uiteraard, kan niets anders betekenen dat ons zo dierbare wagenpark probleemloos rolt (volvo't), naar aangenomen mag worden mede dankzij de gegeven adviezen. wat ik helaas mis en ik neem aan dat ik dan niet alleen voormezelf spreek, is het resultaat van die adviezen. er wordt een probleem gesignaleerd, de denktank start, er rolt het nodige uit, desgewenst wordt er nog meer nagedacht, en zo nodig nog meer, maar op enig moment wordt het stil aan de zijde van de vragensteller en blijft de toch immer geinteresseerde denktank in onzekerheid achter: was de diagnose juist en welke oplossing bleek te voldoen? m.i. niet alleen leuk om (nog eens) te horen, maar zeker niet minder leerzaam voor iedereen die ooit eens met eenzelfde probleem geconfronteerd wordt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-03-2003 16:21 #63575 door
Beantwoord door in topic het forum
Misschien dat daar een database uit kan ontstaan? Komt er wellicht nog een keer een mooi boekje uit, er staan tenslotte al meer dan 1700 berichten op het forum!Guus

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-03-2003 19:48 #63574 door
Beantwoord door in topic het forum
Guus,Volgens mij heeft Jaap Blijleven daar al veel energie in gestopt:http://www.amazoncars.nl/onderhoud/index.htmVoor mijzelf probeer ik overigens om die reden altijd de afsluiting bij mijn vraag te vermelden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-03-2003 08:35 #63573 door
Beantwoord door in topic het forum
Helaas zien de andere forumgebruikers zo'n afsluitend antwoord vaak niet meer terug als de oorspronkelijke vraag al een paar dagen of weken oud is, of je moet er specifiek naar gaan zoeken.<br>Persoonlijk zou ik het handig en leuk vinden als je alle berichten op dit forum op een bepaalde manier kunt sorteren, niet alleen op datum van de oorspronkelijke vraag, maar ook bv. op datum van de laatst toegevoegde reactie (ook al was de vraag al 2 jaar oud), of op naam van de persoon. Maar ik weet niet of dat makkelijk te realiseren is?<br>Los hiervan; ik ben zelf helemaal niet zo'n expert op Volvotechnisch gebied als enkele anderen op dit forum, maar vind het altijd wel leuk om alle berichten van voor naar achteren door te lezen! En dat doe ik dan ook.<br><i>Marko</i>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-03-2003 10:07 #63572 door
Beantwoord door in topic het forum
en met jou velen. overigens stonden jouw gele AE, en onze li-blauwe DH laatst wel toevallig naast elkaar op de noordstedeweg.maar zwaaien ho-maar..........gr. henry

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-03-2003 11:57 #63571 door
Beantwoord door in topic het forum
Ja, was gezellig maar heel kortstondig, heb wel wat gezwaaid maar mijn tochtrollen hangen nog steeds op half zeven dus misschien dat het niet helemaal overkwam... :-)<br>Bovendien stak onze (officieel toch echt 'groene') combi maar schraal af tegen die van jullie... Mooi exemplaar!<br><i>Marko</i>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-03-2003 12:28 #63570 door
Beantwoord door in topic het forum
andermans gras lijkt altijd groener. de 'plekjes' die ik in alle vluchtigheid op de naast mij staande combi ontwaarde, zitten op precies dezelfde plaatsen als op de onze, alleen zijn die bij ons 'cosmetisch' weggewerkt.we zien elkaar('s combi) nog wel eens!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.