gratis adverteren in vcm?

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-03-2003 11:29 #56029 door
gratis adverteren in vcm? is gemaakt door
Ik vind het niet kunnen dat personen gratis 5 pagina's in het VCM tot hun beschikking krijgen voor een reis die zij zelf organiseren en die geheel buiten de club om plaatsvind. Het gaat hier dus om de 'Marrakech Express'van de laatste keer.4000 x 5 pagina's = 20.000 pagina's door de club betaald. Voor nog 2 a 3 plaatsen beschikbaar. Schande. Plaats een advertentie de volgende keer!Groet,Casper

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-03-2003 21:05 #63608 door
Beantwoord door in topic gratis adverteren in vcm?
Nou, nou, nou iets constructiever mag ook wel..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-03-2003 21:35 #63607 door
Beantwoord door in topic gratis adverteren in vcm?
Deze "personen" zijn ook lid van de vereniging en mogen dus ook een stuk plaatsen in het blad. Fantastisch toch dat deze leden iets organiseren voor de club buiten de club om schrijf je hoe kom je erbij WIJ (de leden) zijn toch de club. Ik lees dit toch liever dan een advertentie.We gaan toch niet commercieel worden Casper dan zit je bij de verkeerde club.Het blad is voor leden en door leden.Jammer dat je niet mee kan doen aan de Marrakech ExpressJohanne

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-03-2003 00:05 #63606 door
Beantwoord door in topic gratis adverteren in vcm?
Het is echt leuk om mee te gaan met zo'n toertocht, en ik heb de laatste jaren ook met veel plezier hier over reisverslagen geschreven die in dank geaccepteerd en gepubliceerd zijn door de diverse redacties.De personen die deze tochten organiseren, Hugo van den Berg en ook Jürgen Langensiepen doen dit omdat zij dat leuk vinden en bovenal op non-profit basis.Mogen wij hier geen ruchtbaarheid meer aan geven? Is ook goed, zonder reclame hadden we voor de Marrakesh Express al 3 groepen van 18 équipes,maximaal, helaas nu enige afmeldingen wegens gezondheids en andere redenen, waar onder de huidige politieke situatie, waardoor er nog enkele plaatsen vrij zijn of waren voor diegenen die in de gelegenheid zijn om zo'n reis te kunnen maken. Er zijn zonder ruchtbaarheid in VCM al diverse van zulke ritten geweest, in meervoud gereden, twee soms drie groepen.Is een reisverslag, misschien wel drie, acceptabel voor VCM? En wat vind je van verslaggeving over andere evenementen al dan niet georganiseerd onder auspiciën van V44 waar jij niet aan hebt meegedaan? Mag dat ook niet gebruikt worden als bladvulling?Een nieuwsbrief in zwart-wit 3x per jaar is ook een mogelijkheid, spaart de clubkas ook nog aanzienlijke kosten.Als je dit punt hard wilt maken, maak je er maar een agendapunt van op de ALV.Siang Phoa, lidno: 0943 sedert 1976.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-03-2003 00:33 #63605 door
Beantwoord door in topic gratis adverteren in vcm?
Beste Casper,Als jij als lid van de V-44 een advertentie in het VCM plaatst hoef je er toch ook niet voor te betalen ?Het spijt mij zeer maar je slaat in mijn ogen de plank volkomen mis.Het handelt hier geenszins om een commercieel gebeuren, Hugo, Jürgen en Siang organiseren al jaren Tours voor onze vereniging en voor de TR Club.In mijn ogen tot ieders tevredenheid, tenminste ik heb nog nooit een wanklank vernomen.Tenslotte was de Moskou 2000 Trophy, welke ik mocht helpen organiseren (en aan heb deelgenomen), zonder de hulp van met name Hugo niet geworden tot wat wij hebben mee gemaakt.Het zijn juist deze mensen die een deel van onze leden bieden wat ze zoeken, en daar was het toch om begonnen ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.