stalling / sleutelruimte

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-03-2003 21:23 #56027 door
stalling / sleutelruimte is gemaakt door
Vanaf 1 april huur ik in Rijen ( tussen Tilburg & Breda ) een geïsoleerde loods/werkplaats 270 m2 ! met overhead deur !! Om de kosten te delen, de ruimte optimaal te benutten en om andere ook de kans te geven hun geliefde klassieker droog en veilig te stallen, of hem overdekt te vertroetelen/behandelen, ben ik dus op zoek naar mensen die dit als muziek in de oren klinkt. Er zal ook een brug komen te staan om makkelijk te kunnen sleutelen ( ben nog op zoek ! ) ! Zelf wil ik er mijn dagelijkse Volvo Amazone Combi '67, en een fiat 500 '71 onder handen nemen Als het je wat lijkt: snamrak46@planet.nl Groet, Rudie

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-03-2003 11:01 #63618 door
Beantwoord door in topic stalling / sleutelruimte
In welke prijscategorie (want daar gaat het vaak om...) moet ik denken?

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-03-2003 19:02 #63617 door
Moeilijk item. Ik doe dit voor het eerst, en de maandlasten per auto moet toch berekend worden aan de hand van het aantal belangstellenden. De energiekosten zijn ook lastig inschatten ( water-gas-elektriciteit )Maar ik heb wel grofweg een bedrag"berekend" dat ik voor de eerste maand moet rekenen om niet heel heftig het schip in te gaan. Wat lijkt jou een redelijk bedrag voor een geïsoleerde stalling + sleutelruimte incl. gebruik van een brug, in Brabant !?

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-03-2003 20:19 #63616 door
Ik ben me een beetje aan het orienteren. Deze zomer ga ik een amazone V8 bouwen, waarvoor ik al een aantal weken fulltime een garage heb. 50 euro (excl elektra) per maand lijkt me wel wat. Ik heb namelijk geen idee wat een garage kost.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-03-2003 20:58 #63615 door
Voor 50 Euro heb je een garagebox van 3x5 meter en als het tegenzit nog zonder stroom ook ! De eerste maand reken ik 75 Euro voor het stallen van een auto & sleutelen op afspraak. En dan zou ik ongeveer 7/8 auto's buiten mijn eigen auto's kunnen stallen. Waar woon je trouwens ?

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-03-2003 21:03 #63614 door
In Den Bosch. Dus dat is wel een eindje rijden. Voor een beurt zou het goed kunnen, maar om iedere dag te sleutelen niet echt denk ik.

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-05-2006 23:03 #63613 door
hallo,
wat kost het e.e.a? stalling per maand enz.

ik hoor het graag1
mvg
john

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD