trekhaak combi

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-04-2003 21:23 #56009 door
trekhaak combi is gemaakt door
Weet iemand of een trekhaak van een combi altijd kort achter de bumper bevestigd is of net als bij de sedan dat hij ook onder de benzinetank door loopt en daarvoor vast zit.Dit vraag ik omdat er lpg onderbouw onder mijn combi zit en ik mij afvraag of een eventuele trekhaak onder de tank door dan nog wel past.Alvast harteljk dank voor uw reacties

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-04-2003 07:43 #63684 door
Beantwoord door in topic trekhaak combi
Marcel,Volgens mij heb je geen standaard uitvoering van trekhaken. Onder mijn combi heb ik er een zitten die aan de bumpersteun vast zit en vervolgens met een strip over de gehele breedte met een bout of acht aan de reservewielbak (en volgens mij heeft Dries Bakkenes, zie de links, zo'n trekhaak nog liggen). Als je reservewielbak dus nog intact is kan je zo'n soort trekhaak dus nog monteren. Let er wel op, dit is niet zo'n heel stijve/vormvaste bevestiging want bij een beetje te zwaar en wat verkeerd beladen aanhanger zet er toch wat door, waardoor je onderklep niet zonder beschadigingen meer open wil (eigen ervaring). Maar bij normaal gebruik is er verder niets mis mee.Succes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.