rtl-autowereld wintertrial rally

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-04-2003 23:28 #55996 door
Beste Volvo-vrienden,misschien leuk: in het tv-programma RTL-autowereld (za. 17.00 uur, hh ma 18.50 uur) gaat Bert vd Dool de komende tijd met een uit honderden inzenders gekozen dame als bijrijder in een Katterug de Wintertrial-rally rijden (voorheen de Monte Carlo Rally). Wekelijks verslag. Overigens is de groene Kermit waarin hij rijdt al vaker uitgekomen in een rally, zo heb ik 'm wel eens in klassiekertijdschriften gezien. En volgens mij werden de tests voor de bijrijder vandaag in het tv-programma gereden bij een vestiging van Garage Buitenweg. Klopt dit?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-04-2003 23:46 #63725 door
Beantwoord door in topic rtl-autowereld wintertrial rally
" Kermit " is de 544 van Bart Rietbergen en heeft inderdaad wel eens wat rally werk gedaan. Bart en Jolijn hebben oa de Peking-Parijs en de Inca-trail door Zuid-Amerika gedaan, daarnaast heeft Bart meermaals LeJog gereden, de rit van het meest zuidelijke puntje van Engeland naar het meest noordelijke, wellicht de zwaarste hedendaagse historische rally voor de bemanning; afgelopen december heeft hij de prestigieuze 'Gold Medal' verdient. Bij de vestiging Buitenweg Hilversum liep de eigenaar Jan de Wit vanochtend tijdens de afsteldag van regio midden gebak uit te delen vanwege de geboorte van zijn 2e kleinkind, een gezond meisje, Nette, als ik het goed herinner, de drie andere vestigingen heb ik vandaag niet bezocht.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.