bakkenes in nieuw-zeeland

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-04-2003 12:20 #55990 door
bakkenes in nieuw-zeeland is gemaakt door
Zat een beetje te surfen en kwam een verhaal tegen over ene Leonard Bakkenes die in Nieuw-Zeeland rally's rijdt met een Amazon (zie: volvoadventures.com/amazonracingsaloon.html). Overigens geen recent artikelel, maar wel lezenswaardig voor diegenen die de engelse taal een beetje machtig zijn. Er is duidelijk een link met NL, maar is deze Leonard familie van Dries??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-04-2003 21:24 #63743 door
Beantwoord door in topic bakkenes in nieuw-zeeland
Leuk dat Leonard weer eens te tonele verschijnt. Ik ben in het begin toen ik met mijn website begon, ik praat dan over 1999 door verschillende volvogekken uit Nieuw Zeeland benaderd die mij wisten te vertellen dat er ook een Bakkenes in hun land zat die gek was van Volvo's. Sterker nog ik had schijnbaar een foto van zijn blauwe amazon op mijn website staan. Ik heb ook met leonard zelf contact gehad via de mail en het blijkt dat zijn ouders een Volvo garage hebben gehad in, als het goed heb, Hilversum.In mijn Gastenboek staan diverse reacties vanuit Nieuw Zeeland. Je moet dan wel heel ver terug gaan om ze te kunnen lezen, ik geloof op een van de eerste pagina's. Het is dus geen familie, maar ze hebben wel hun oorsprong in Nederland. Jim Hekker overigen, de man achter de website die Sebastiaan heeft bezocht, is weer een goede kennis van leonard. Ja mensen het Volvo-wereldje is kleiner dan menigeen denkt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-04-2003 23:09 #63742 door
Beantwoord door in topic bakkenes in nieuw-zeeland
Dries e.a.Leuke site van Jim, een geemigreerde nNderelander,regelmatig mailen wij.Diverse modellen staan op zijn site, een soort van Volvo owners gedachte.Toevallig dit weekeinde de foto's en het verhaal van onze 480 gemaild op zijn verzoek.Als je het leuk vind klik eens door op "480" dan zie je het verhaal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.