hoe een casco te transporteren?

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-04-2003 08:15 #55969 door
Binnenkort ga ik het casco(dus zonder wielen)van mijn amazon laten stralen en wil ik het spulletje er heen brengen. Wie heeft een goede tip om het casco uit mijn garage en op de autoambulance te krijgen? Om nou met een paar man de ruggen te gaan pijnigen lijkt me ook niet alles. Wie weet een goede oplossing? bedankt alvast voor de tips, groeten, Marco!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-04-2003 12:03 #63836 door
Beantwoord door in topic hoe een casco te transporteren?
Ik heb wel eens gezien dat ze een frame gelast hadden met een paar bok- zwenkwielen eronder en dit aan de body gebout hadden.Het verzetten ging in iedegeval heel makkelijk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-04-2003 16:27 #63835 door
Beantwoord door in topic hoe een casco te transporteren?
Watjes!!! Met 4 man til je gemakkelijk een casco van een 2 deurs. Maar ja zo'n bokje van rene is wel slimmer natuurlijk........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-04-2003 16:40 #63834 door
Beantwoord door in topic hoe een casco te transporteren?
Ik ga vanavond mijn casco weer ophalen bij de straler, ik heb bij de lasser met een heftruc op een kar gezet.Vanavond gaat ie ook weer met een heftruc op de kar, maar bij mij thuis past er geen heftruc in de garage, daarom heb ik wat "sterke mannen" geregeld (7 man)die me helpen met tillen.Toen ik de auto kocht, hebben we hem ook op de kar getild met 4 man, maar dat is toch wel zwaar!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-04-2003 09:46 #63833 door
Beantwoord door in topic hoe een casco te transporteren?
Gisteren het casco opgehaald, we hebbben uiteindelijk met 5 man de auto van de kar getild.Het was goed te doen, waarschijnlijk lagen er, toen ik de auto kocht, nog allerlei onderdelen los in de auto!P.S. waar laat jij je casco stralen? Ik heb goede ervaring opgedaan met Huizinga in Stitswerd (Boven Groningen)!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-04-2003 14:25 #63832 door
Beantwoord door in topic hoe een casco te transporteren?
Beste Geert,Even een onbescheiden vraag. Wat moest je bij Huizinga betalen? En is de koets nu niet in golfplaat veranderd?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-04-2003 14:34 #63831 door
Beantwoord door in topic hoe een casco te transporteren?
stuur even je email adres naar:g_keizer@hetnet.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-04-2003 14:57 #63830 door
Beantwoord door in topic hoe een casco te transporteren?
Mag je straks ook de motor er weer inhangen, weet je nog hoe het moet?Met 5 man eruit halen ging lekker chaotischRené

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-04-2003 15:19 #63829 door
Beantwoord door in topic hoe een casco te transporteren?
Heb je het tegen mij Rene?De motor was er al uit toen ik de auto kocht!De motor die er in komt, moet nog uit een andere amazon gehaald worden (sloper), ik heb het zelf nog nooit gedaan, maar ik denk dat ik er wel uit kom met behulp van Haynes en andere documentatie!Een motor verwijderen met 5 man lijkt mij ook chaotisch, ik was van plan een motortakel te gebruiken, en de klus met 2 man te klaren>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-04-2003 19:12 #63828 door
Beantwoord door in topic hoe een casco te transporteren?
Rene, ik weet niet wie er tussen is gekomen met zijn verhaal tegen jou, maar ik was het niet, het was inderdaad zo chaotisch en vlug dat ik nog wel even achter mijn oren zal krabben met het er weer in hangen van de motor. Dat heb je he, als er meerdere mensen jouw truc willen afkijken. Een ieder bedankt voor de tip, ik denk dat ik het transport eerst met spierballen ga proberen en als dat niet mocht lukken (volgens Dries MOET het lukken) dan probeer ik het met de "Rene- variant", de gelaste wieltjes eronder. Bedankt, Marco.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.