clublid af

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-04-2003 19:06 #55928 door
clublid af is gemaakt door
Langs deze (onsympathieke) weg wil ik afscheid nemen van alle Volvoclubleden. Ik heb namelijk een andere auto gekocht ondanks het feit dat ik de Volvo nog steeds een warm hart toedraag en dat altijd wel zal blijven doen.De auto die nu in de garage staat is een La Licorne Type 415 Rivoli uit 1934.Mijn amazone (inmiddels spuitklaar) heb ik verkocht aan een mede clublid en die zullen jullie dan straks wel weer tegen komen met het kenteken 54-60-DE. Ik wens iedereen veel volvoplezier en veel succes met de club. Als ik een volvo tegenkom in mijn La Licorne beloof ik bij deze te toeteren.Tot ziens!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-04-2003 20:52 #63994 door
Beantwoord door in topic clublid af
Toch eens even gekeken wat dat dan wel moet zijn: www.chez.com/correlalicorne/1927_35.htmTjah dat is wel iets anders dan een Amazon!Heel veel plezier ermee en tot toeterens of knipperens!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-04-2003 00:42 #63993 door
Beantwoord door in topic clublid af
van een Amazon naar een Eenhoorn is een grote mythische stap. Ik heb even moeten zoeken in de encyclopedie van Burgess Wise voordat ik hem gevonden had onder Corre-La Licorne, maar een merk dat in 1930 de Rally de Monte Carlo gewonnen heeft is niet mis.Vertel eens meer over dit merk of bouw of link naar een website die meer informatie geeft dan de website die Ruud gevonden heeft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-04-2003 19:38 #63992 door
Beantwoord door in topic clublid af
Siang, op deze link kun je wel meer vinden.correlalicorne.free.fr/ Als je het leuk vindt kan ik je wel een foto mailen. Op lijkt het nu of ik jou ook een La Licorne aan wil praten ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.