verzekering

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-04-2003 22:41 #55913 door
verzekering is gemaakt door
Ik heb een Amazon bj 68, die ik voor dagelijks gebruik (20.00km +) wil gebruiken en wil deze all-risk verzekeren.Heeft iemand informatie over voordelige verzekeringmaatschappijen voor deze situatie?Bvd, Linda

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-04-2003 23:25 #64029 door
Beantwoord door in topic verzekering
mijn advies: ga rondbellen, enige namen strikt zonder aanbeveling (niet negatief bedoeld) edoch ter info: GIO, KNAC, Kuiper, Herasto, Pronker. Veel maatschappijen nemen zo'n oude bak alleen onder een klassiekerpolis met een beperkt kilometrage, da's dus niks voor jou. Een andere beperking die op veel polissen zit is het strikte hobbygebruik en de restrictie van elk tijdsaspect. Ter verduidelijking: ik zie rit/rally rijden als een tak van sport maar ben er achter gekomen dat als ik bij wijze van spreken een afspraak met jou zou hebben, daar dus een tijdsaspect aan zit en mijn auto dus onverzekerd zou rondrijden. Een ander aspect om naar te kijken is in welke landen de dekking geldt en of de auto uit elk land gerepatrieerd wordt en hoe het zit met jouw eigen reisvergoeding en vervangend vervoer. Een volgend punt is wie na schade eigenaar is van het wrak, de verzekering of jijzelf. Ik heb een dekking gevonden met beperkt kilometrage die wel de ritsport dekt, maar dat is een ander uitgangsstandpunt dan jij omschrijft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-04-2003 00:45 #64028 door
Beantwoord door in topic verzekering
Hallo Linda, had het zelfde probleem qua verzekeren, oldtimer op gas en veel kilometers, ben uiteindelijk uitgekomen bij Aegon verzekeringen.Ze verzekeren je auto all-risk tegen taxatie waarde met onbeperkt aantal kilometers.Weet niet of ze echt goedkoop zijn, maar als je in het hoogste no-claim tarief zit valt het erg mee.Je moet wel je auto laten taxeren door een erkent taxateur.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-04-2003 21:33 #64027 door
Beantwoord door in topic verzekering
hallo,bij gio in almere kan dit ook. wij hebben 2 amazone's, en de eerste is voor 25.000km all-risk, en de andere voor ( dacht ik ) 7.500km.groeten,gijs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-05-2003 13:14 #64026 door
Beantwoord door in topic verzekering
Ik zit met het zelfde probleem Volvo 144 meer dan 7500 km voor dagelijks gebruik geen 1e auto en op mijn huidige orion direct klassieker polis geen no claim opbouw. Ik krijg nu een offerte van Unive die door de telefoon redelijk klonk. Zijn er mensen met ervaring met GIO verzekeringen in geval van schade, ik heb wel gehoord dat ze goed zijn in premie innen en slecht in uitbetalen? gr,Jarl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.