nieuwe website gelanceerd

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-04-2003 23:35 #55908 door
nieuwe website gelanceerd is gemaakt door
Beste Volvo-vrienden, om bij te dragen aan ons gemeengoed als zijnde het bevorderen van de nostalgie en romatiek van het rijden in oude Volvo's heb ik de site Het Klassieke Volvo Gevoel gelanceerd op 30 april 2003 om 22.30 uur. Check it out! home.wanadoo.nl/niels.jongeling

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-05-2003 10:51 #64041 door
Beantwoord door in topic nieuwe website gelanceerd
Heel leuke site! Leuk dat mijn Amazon zo vaak model heeft gestaan (1960 rood/wit)Volvogroet,Peter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-05-2003 14:59 #64040 door
Beantwoord door in topic nieuwe website gelanceerd
Hoi Niels,Als ik je site probeer te openen geeft mijn computer aan dat ik een "flash player" ?? moet downloaden, iets wat ik bij andere sites niet tegenkom. Doe ik iets verkeerd?Groet, Joost.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-05-2003 15:05 #64039 door
Beantwoord door in topic nieuwe website gelanceerd
Ha Joost,Een flashplayer is een programmaatje waardoor je computer flashbestanden kan lezen, net zoals je een e-mailprogramma nodig hebt om e-mail te kunnen lezen. Op Het Klassieke Volvo Gevoel zijn flashbuttons geplaatst. Flash is een handelsmerk van Macromedia een bedrijf wat software ontwikkeld voor het bouwen van internetpagina's. Gewoon de flashplayer downloaden, hoor, het kan geen kwaad. En veel plezier met de site.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-05-2003 17:29 #64038 door
Beantwoord door in topic nieuwe website gelanceerd
kan je website niet openen. ik kom in je directory terecht. Je beginpagina moet je de naam 'index.html' dan snappen alle browsers dat ze daar moeten beginnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-05-2003 17:37 #64037 door
Beantwoord door in topic nieuwe website gelanceerd
Ha Eric,de site is verplaatst vanwege problemen met een server van wanadoo cable. Het nieuwe url is:http://home.planet.nl/~niels.jongeling/index.html.Excuses voor het ongemak.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-05-2003 21:37 #64036 door
Beantwoord door in topic nieuwe website gelanceerd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-05-2003 23:54 #64035 door
Beantwoord door in topic nieuwe website gelanceerd
werkt lekker, als je een site gaat promoten zorg dan dat ie het doet, althans dat er IETS opstaat!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-05-2003 00:36 #64034 door
Beantwoord door in topic nieuwe website gelanceerd
Beste Hannes,als je van zin bent te consumeren wat anderen voor jouw voorkauwen, neem dan ook de moeite om het traject wat zij gaan te volgen. En als je dan enige moeite neemt om het verloop van de discussie omtrent het lanceren van Het Klassieke Volvo Gevoel te volgen dan zul je ook notie hebben genomen van het feit dat de site verplaatst is om redenen van buitenaf. Maar als je hiertoe niet bereid bent geweest, vindt ik dat ook prima! Jij maakt je eigen keuzes. Net zoals je besluit om te klikken op een link die aangaf dat er iets nieuws in de wereld was. Dat jij dat niet als waardevol genoeg wilt classificeren, is ook je eigen keuze. Maar val mij - en vooral de lezers van dit forum - niet lastig met negatieve, ontevreden en vooral ongeduldige geluiden. Pas op de plaats, vriend! Niels Jongeling.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.