informatie over je eigen auto

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-05-2003 10:50 #55892 door
Ik heb lang gelden eens gehoord dat Volvo Zweden een aantal gegevens van elke geproduceerde auto nog beschikbaar heeft. Er zou een adres/telefoonnummer zijn waar deze informatie aan de hand van het chassisnummer op te vragen is.Weet iemand of dit zo is en zo ja, hoe kom ik met deze afdeling in contact?Alvast bedankt, Marco

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-05-2003 23:34 #64088 door
Beantwoord door in topic informatie over je eigen auto
Ja dat kan via Ulla Bergwall, de zweedse archief houdster.Zij heeft een adres in Zweden, ik kan het even niet vinden.Wie helpt ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-05-2003 01:17 #64087 door
Beantwoord door in topic informatie over je eigen auto
Ik zat met de zelfde vraag en toen kwam Niek met dit adres van Ulla:Celero SupportHistorisk Arkiv405 08 Gøteborgof fax naar +46 31 66 18 18Ter attentie van Ulla BergwallZie hier mijn vraag en de daarop vogende antwoorden: www.v44.nl/forum/forum2.php3?ID=7834Succes

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-05-2003 08:35 #64086 door
Beantwoord door in topic informatie over je eigen auto
Ed en Rogier, bedankt voor jullie reacties!Ik ben erg benieuwd wat ik verder over mijn auto te weten kom!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-05-2003 15:52 #64085 door
Beantwoord door in topic informatie over je eigen auto
Hoi Marco,Leuk weer eens van je te lezen. Is 't ie al klaar en mooi geworden? Ik zou nog eens langskomen, maar dat is nooit wat geworden. Mijn Amazon staat alweer dik een half jaar ongebruikt langs de weg: Die remmen zijn nooit goed gekomen. Wel onlangs APK gekeurd (zonder remmen!!) Groeten, Remko Visser (uit Haarlem)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-05-2003 08:19 #64084 door
Beantwoord door in topic informatie over je eigen auto
Hoi Remko!Ik heb je nog geprobeerd te bellen op een nummer dat ik nog van je had... Maar tevergeefs! Inmiddels heeft deze waarschijnlijk een andere eigenaar.Wil je me even mailen op mrheij@chello.nl?Hoor het wel!, Marco

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.