wat van sloopauto plukken?

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-06-2003 09:11 #55734 door
wat van sloopauto plukken? is gemaakt door
Hoi,Ik heb de mogelijkheid om een 'gratis' amazon af te halen met nog een goed blok-zegt ie. Ik heb helaas geen plek om m te slopen of om de complete auto te strippen. Welke onderdelen zou jij eruithalen (naast motor en evt interieur). Ik heb ook geen idee waar je met een gestripte, waardeloos carcas naar toe moet.Woon in Arnhem, misschien heeft iemand laats en kunnen we misschien de 'winst' delen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-06-2003 09:49 #64698 door
Beantwoord door in topic wat van sloopauto plukken?
Het feit dat je de auto krijgt doet mij vermoeden dat die dus niet restaureerbaar is. Naast de dingen die je opnoemt lijken mij de versnellingsbak (en evt. O/D), de cardan en de achteras waardevolle componenten. Van het plaatwerk verwacht ik niet dat er nog veel goed van is. De voorbrug (crossmember), waar de voorwielophanging aan zit en de motor op ligt, is ook de moeite van het bewaren waard - mits er geen serieuze roest aan zit. Daar mag nl. niet aan gelast worden voor de APK. Ik heb daarom vorig jaar de mijne moeten vervangen. De ruiten zou je kunnen bewaren. Het waardeloze carcas zul je naar de sloop moeten brengen, en dat zal je wel wat geld kosten. En als er niets meer dan ijzer aan het carcas zit zul je misschien wel bij een oud-ijzer-handelaar terecht kunnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-06-2003 14:43 #64697 door
Beantwoord door in topic wat van sloopauto plukken?
Ik woon ook in Arnhem, welk bouwjaar en uitvoering is de Amazon ? 2 drs/4 drs ?Tja, als je netjes sloopt en de tijd hebt dan zijn er veel zaken interessant.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-06-2003 14:46 #64696 door
Beantwoord door in topic wat van sloopauto plukken?
Weet niet welk bouwjaar, geloof 2deurs, met b18b (twee carb.) Heb jij plek om zo'n ding te strippen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-06-2003 15:20 #64695 door
Beantwoord door in topic wat van sloopauto plukken?
Nee, helaas dit kan niet bij ons op de opritNeem even rechtsreeks contact op via esgvdzee@worldonline.nl Waar staat de wagen ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.