spuiten amazone

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-07-2003 09:18 #55709 door
spuiten amazone is gemaakt door
Hallo allemaal,De lak van mijn Amazone moet nodig opnieuw gedaan worden. Onder de blaasjes zie je het metaal al tevoorschijn komen. Heel erg zonde. Weet iemand een goede spuiter die betrouwbaar is en niet teveel geld vraagt? Liefst in de buurt van Utrecht.Alvast bedankt voor je reactie!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-07-2003 12:03 #64802 door
Beantwoord door in topic spuiten amazone
Hallo dianaligt er natuurlijk aan wat je allemaal zelf aan voorbereiding wilt / kunt doen. Strippen, schuren etc. Als de oude acryllak erop zit dan willen de meeste spuiters dat alles eraf gaat. Reken maar op veel werk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-07-2003 20:31 #64801 door
Beantwoord door in topic spuiten amazone
Dat oude lak eraf moet is om een hele goede reden. De oude is enigszins elastisch, 2K niet. Bovendien kunnen verschillende laksystemen elkaar aantasten. En kwaliteitswerk heeft een prijs. Goed en goedkoop gaat hier niet samen. En alles minder dan kwaliteitswerk is alleen maar teleurstellend (is het dat niet op korte termijn, dan is het dat wel op de lange termijn).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-07-2003 09:22 #64800 door
Beantwoord door in topic spuiten amazone
Ik vermoed zelfs dat er geen grondlak onder de toplaag zit omdat het metaal van het dak tevoorschijn komt. Uiteraard wil ik dat het goed gebeurd, daarom ben ik op zoek naar een betrouwbare spuiter die een goede prijs-kwaliteitverhouding kan aanbieden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.