tk: volvo 440 bj '91

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-07-2003 20:23 #55707 door
tk: volvo 440 bj '91 is gemaakt door
Ik weet niet of ik dus hier goed zit, maar ik probeer het toch maar. Het is namelijk een aardige aanbieding voor degene die dus onderdelen nodig hebben.Te Koop:Volvo 440 1.7 bj 1991 19 april. Hij is donkerblauw. Door een ongeluk waardoor de linkerachterdeur gedeukt is, heeft mijn zwager besloten hem niet meer op te knappen en een nieuwe auto gekocht.Zijn apk liep af eind mei 2003 en hij heeft hem laten keuren bij Igam Nijmegen en die hebben hem afgekeurd door de volgende punten:- CO te hoog- Claxon kapot- Handremkabel gebroken.Afkeurpapier wordt erbij geleverd. Motor heeft rond de 160k gelopen en heeft 4 nieuwe banden en nieuwe uitlaat van voren naar achteren (bonnen bijgeleverd). Interieur zo goed als nieuw. Waarom doet hij hem dan weg? Zijn schoonouders zitten in delfzijl en voor zijn vriendin heeft hij een fatsoenlijke auto nodig. Dus hij heeft een nieuwe gekocht en zit nu al 2 weken met deze in zijn maag (mede doordat hij dus is afgekeurd).De auto mag opgehaald worden voor 300 euro. Voor onderdelen is het een perfecte wagen (alleen linksachterdeur is gedeukt, rest perfect), maar als je hem op wilt knappen, dan kan dat zeer zeker want een nieuwe deur en handremkabel kost zowat niks. Motorisch niks aan de hand en uiteraard proefrit mogelijk.Wie helpt hem van zijn Volvo af?Voor reacties alex@herkeuring.nl of 0871-901234

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.