123-ignition

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-07-2003 10:44 #55704 door
123-ignition is gemaakt door
Hallo allemaal,Op mijn 244 B20a '75 zit inmiddels een prototype van de 123ignition www.123ignition.nlHet geheel verkeerd nog in expirimentele staat, want hoewel hij volgens Albert de Gier mooier loopt dan origineel, gaat hij middels fine-tuning proberen alles eruit te halen wat er in zit. Ik houd jullie op de hoogte!Groeten, Rob Peereboom

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-07-2003 19:43 #64817 door
Beantwoord door in topic 123-ignition
Enneh.... Quanta gata costa? Of is er nog geen richtprijs te bepalen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-07-2003 20:57 #64816 door
Beantwoord door in topic 123-ignition
Tot nu toe heeft Albert de voorserie van alle door hem ontwikkelde ontstekingen aldoor voor 160 euro verkocht, na pak hem beet een stuk of 100 verkocht gaat het alleen nog via de handel waarvoor die 160 euro dan de inkoopsprijs is. Kijk trouwens in dit licht eens bij scandcar of nordicar wat een (gereviseerde)tweedehandse "gewone" kost! (197euro ex btw!)Groeten, Rob Peereboom.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-07-2003 23:00 #64815 door
Beantwoord door in topic 123-ignition
Book me in for a prototype. Ben benieuwd. Ziet er gelikter, beter gereguleerd en waarschijnlijk onderhoudsvrijer uit dan de Velleman-oplossing die ik nu gebruik.(op zich naar redelijke tevredenheid, mis wellicht wat vermogen onderin....) Mail even svp : jaspers@worldonline.nlHeb van dat soort gereviseerde potjes nog drie stuks compleet met vellemankit aangebouwd liggen, zie ik op de beurs wel kwijt te raken voor beduidend minder. 197 euri is wat veel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.