kosten autospuiten

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-07-2003 12:48 #55692 door
kosten autospuiten is gemaakt door
Belde zojuist een autospuiter om te vragen wat het kost om de 1978 245 van mooi mosgroen in een nog mooiere andere kleur te spuiten. 'Minimaal 5000 Euro', zei hij. Dat kan toch niet? Iemand een beter idee/adres?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-07-2003 01:31 #64853 door
Beantwoord door in topic kosten autospuiten
Liefde voor het vak en beroepseer zijn begrippen uit het tijdperk voordat Volvo nog een vierkante mannenauto was. Maar neem het standpunt van de plaatwerker/spuiter: het merendeel van zijn werk is het opknappen van gedeukte leasebakken die de berijder na één jaar of zo toch weer kwijt is. Mij/wij/ons soort rijders is een stofjein de lak of druiper of andere SOA nog 10/20/30 jaar lang een balk in ons oog. Toen ik mijn Amazon wegbracht voor een totaalrestauratie tussen de werkzaamheden door, werd me al te kennen gegeven dat zoiets tijd zou kosten. bijna twee jaar heb ik zonder gezeten, stoppen met roken is bijna erger. Maak in jouw omgeving eens kennis met eigenaren van andere oude/aparte auto's en vraag hen bij welke plaatwerker zij hun auto brengen, als jij en hij/zij tevreden is over het spuitwerk. Het kost je wat, hoe dan ook.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-07-2003 21:44 #64852 door
Beantwoord door in topic kosten autospuiten
Als je hem ook het eventuele plaatwerk en demontage laat doen, is het geen heel gek bedrag. Ik heb mijn Volvo Amazone onlangs laten spuiten. Ik leverde hem kaal en behoorlijk strak aan en het kostte me 2500 euro. Dat bedrag was eerst wel even schrikken (wel vaste prijs vooraf), maar het was het zeker waard. Hij ziet er nu superstrak en mooi uit.Hij is gedaan door Raoul uit Alpen aan de Rijn (bcs@worldonline.nl).Als je wilt kun je bij die van mij (Noord Holland, 30 km boven Alkmaar) het resultaat komen bekijken.Groeten Lars

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.