pv444a 1947

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-08-2003 16:53 #55630 door
pv444a 1947 is gemaakt door
Weet er iemand waar ik het chassisnummer kan vinden van bovenstaand type? Tot nu toe dacht ik dat het ingeslagen was aan de accubak maar heb nu mijn twijfels (dit is misschien het carosserienummer). Er zit geen metalen plaatje en ik bezit geen papieren.Alvast bedankt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-08-2003 21:10 #65082 door
Beantwoord door in topic pv444a 1947
Wat het electrisch probleem betreft....Bij mijn PV544 en Amazon zit het zo:er loopt een rode dikke draad naar de schroef van de benzinemeter vandaaruit loopt o.a. een dunnere rode draad naar het lampje van de oliedruk OIL en verder naar het AMP lampje. De schroef van de benzinemeter krijgtzijn stoom van af een aftakking op de ruitenwisser schakelaar.De schroef voorziet via een rode draad ook de vettilator van stroom.Meestal zit de schroef niet goed vastgedraaid en geeft dan een slecht kontakt naar de rest. Zoek het dus in deze richting.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-08-2003 21:14 #65081 door
Beantwoord door in topic pv444a 1947
Sorry, het antwoord hiervoor hoorde bij de vorige vraag!! Stom he?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-08-2003 21:17 #65080 door
Beantwoord door in topic pv444a 1947
Willy, ik heb - ben bijna zeker- ergens gelezen dat de oudere 444's geen ingeslagen chassisnummer hebben. Zoek dus maar niet verder. Bij de A.P.K. zullen ze dat wel van je aannemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-08-2003 13:26 #65079 door
Beantwoord door in topic pv444a 1947
Wanneer het een orgineel Nederlandse auto is ,dan moet de aanduiding op het kentekenbewijs staan, dit zal dan waarschijnlijk aan de binnenkant van de rechter chassisbalk in de moterruimte staan, terhoogte van de vooras. Is het een ingevoerde auto uit Zweden dan zoek je tervergeefs, want alle Volvo,s tot bouwjaar 1960 heben van de fabriek uit geen ingeslagen chassisnummer. Pas wanneer deze auto,s in nederland kwamen werd het chassisnummer ingeslagenVr.Gr. Kees Vos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-08-2003 12:23 #65078 door
Beantwoord door in topic pv444a 1947
Iedereen bedankt voor de reacties. Ik heb, na het vuil en de verf te hebben verwijderd, een nummer gevonden in de rechter chassisbalk (bovenop) maar wel bovenaan ter hoogte van het dashboard nl 1853 (wel moeilijk te lezen).Ik ga nu naar de historiek vragen in Zweden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.