verzekering

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-08-2003 13:49 #55617 door
verzekering is gemaakt door
aanstaande zaterdag hoop ik de gelukkige nieuwe eigenaar te zijn van een mooie combi. Om er gelijk dit weekend in te kunnen rijden wil ik hem natuurlijk omiddelijk verzekeren. Waar kan ik dat het beste doen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-08-2003 14:12 #65153 door
Beantwoord door in topic verzekering
Een rondje maken is het beste. Veel mensen roepen direct "Gio", maar zelf heb ik bij de verzekeraar van mijn auto deze week een betere aanbieding gekregen dan bij Gio als ik 3 auto's bij hun verzekerde.En niet onbelangrijk: de oldtimerverzekering van Gio (en wellicht ook andere maatschappijen) is weliswaar relatief goedkoop, doch dekt alleen recreatief gebruik! Telefonisch werd nog eens nadrukkelijk bevestigd dat zakelijk en woon-werkverkeer bij dit soort verzekeringen uitgesloten is van dekking.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-08-2003 14:14 #65152 door
Beantwoord door in topic verzekering
En natuurlijk veel plezier met de combi! (Ben je al lid?)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-08-2003 18:17 #65151 door
Beantwoord door in topic verzekering
Kijk wat rond. Er zijn klassiekerverzekeringen die ook woon-werk-verkeer dekken, zelfs al is het je enige auto. Boven 7.500 km/jaar meestal wel een toeslag.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-08-2003 00:50 #65150 door
Beantwoord door in topic verzekering
Hoi remco. Ik heb bij Gio 10000 km per jaar voor dagelijks en hobby-gebruik, ben liever goed verzekerd. Ze doen officieel niet aan voorlopige dekkingen maar ik heb ondertussen ongeveer een maand van ze gekregen. Ik zou als ik jou was morgen eens een rondje gaan bellen en zeggen dat je alleen maar een verzekering wilt afsluiten als je vanaf dit weekend een voorlopge dekking kunt krijgen dan krijg je het echt wel voor elkaar want zij willen ook alleen maar klanten!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-08-2003 23:14 #65149 door
Beantwoord door in topic verzekering
Ik heb hetzelfde afgelopen weekend gehad.De taxateur is wel al geweest maar het duurt een paar dagen voor er een rapport komt. Je kunt 'm wel alvast WA verzekeren.Ik heb het GIO in Almere gedaan. Kan telefonisch. Let even op het aantal KM dat je per jaar van plan bent te rijden. Je kunt ook naar Kuipers in Heerenveen.Succes en veel plezier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-08-2003 01:15 #65148 door
Beantwoord door in topic verzekering
Ik ben geen deskundige of zakelijk belanghebbende, maar ik ben na 28 jaar weggelopen bij de GIO om de reden dat zij enerzijds te weinig kilometers dekken, anderzijds elke rit buiten recreatief verband of met een tijdsaspect uitsluiten. Dit houdt in dat (parkeer)schade in de buurt van welke supermarkt danook buiten de dekking valt, maar ook elke rit waarvoor je een bepaalde tijd van te voren hebt afgesproken, bv lunch of kinderen ophalen van school of profesionele nascholing.Bij mijn vraag of deelname aan een clubrit zoals de Zeelandrit gedekt is, kwam de tegenvraag of er sprake is van een start en een finish, ja dus, oh meneer gaat racen, neen dus, geen dekking.Als resultaat heb ik mijn relatief jonge en niet zo jonge Volvo's bij hen weggehaald, de eerlijkheid gebied me te vertellen dat zij uitermate correct uitgekeerd hebben bij storm- en parkeerschade aan mijn 940.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-08-2003 14:03 #65147 door
Beantwoord door in topic verzekering
En waar ben je dan heen gegaan??Ikzelf heb London verzekeringen, niet te duur (WA), wel beperkt tot 7500km, en tot nu toe twee maal een bumpje veroorzaakt zonder gezeik van ze.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-08-2003 00:10 #65146 door
Beantwoord door in topic verzekering
ik zit nu bij assuradeur Nieuwe Hollandse Lloyd, maar ik heb inmiddels gehoord dat ook Europesche en Stad Rotterdam dekking blijven geven bij ook de niet-FIVA geaccrediteerde rallies. Hoe het exact zit met recreatief gebruik en de uitsluiting woon-werk verkeer weet ik niet. Als je niet regelmatig aan ritsport evenementen deelneemt, verdient ook de Knac nader onderzoek.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.