sloper uit duitsland?

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-08-2003 23:14 #55583 door
sloper uit duitsland? is gemaakt door
Ik heb de optie om voor erg weinig een Amazon slopertje uit Duitsland te kopen, Het gaat mij er om om hem leeg te roven en af te laten voeren, maar hoe zit zoiets? hij staat op duits kenteken, kan dat allemaal gewoon?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-08-2003 09:50 #65272 door
Beantwoord door in topic sloper uit duitsland?
Ik heb dit meer bij de hand gehad. Gewoon niet aanmelden. slopen, en het restant is handzame stukken slijpen. wat je over houd breng je naar de oud ijzer boer.Op de sloop willen ze nog wel eens moeilijk doen omdat het kenteken ontbreekt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-08-2003 10:25 #65271 door
Beantwoord door in topic sloper uit duitsland?
Hoi Eric,Ik krijg associaties met lijken in mootjes hakken en opgemerkt afvoeren. Ik zit alleen met een ruimteprobleem en een Duitse auto vierendeel je niet onopgemerkt op de parkeerplaats voor een flatgebouw... Is er hier misschien iemand die de ruimte heeft om samen zo'n ding te strippen en in mootjes te hakken? Maximaal een kilometer of 40 van Amsterdam. Dan delen we de kosten en de onderdelen, de kosten inc. vervoer zijn c.a 425 euro, het gaat om een blauwe Amazon, 2deurs uit 1966. Volgens de eigenaar is alleen de bodem rot en is de rest in prima staat. De B18 staat er naast maar naar zeggen van de Duitser doettie het nog. Ik heb nog specifieke vragen gesteld over chroom, rubbers, intereieur e.d. en die wacht ik nog even af.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-08-2003 23:42 #65270 door
Beantwoord door in topic sloper uit duitsland?
Tsja, dan heb je een probleem. Ik heb het gewoon in de achtertuin gedaan :-).Ik vind de kosten overgens erg hoog voor een sloper. overgens ook lastig als je beide die ene linker bumperhoek wil hebben.Ik denk dat je op de beurs een flink aantal onderdelen kan vergaren voor 425 euro, en die zijn allemaal al gedemonteerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-08-2003 11:27 #65269 door
Beantwoord door in topic sloper uit duitsland?
klinkt als een auto die misschien nog een tweede leven waard is. Of ben ik nu te voorbarig??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-08-2003 11:44 #65268 door
Beantwoord door in topic sloper uit duitsland?
Klopt op zich wel, alleen moet er veel aan de bodem gebeuren. De huidige eigenaar had hem als restauratieproject alleen moet hij er nu vanaf omdat hij naar Frankrijk gaat verhuizen en geen zin heeft om dat ding mee te slepen. Hij is op dit moment bezig met iemand in Berlijn dus als je interesse hebt dan moet je snel zijn. Laat me het even weten dan krijg je zijn email adres.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-08-2003 11:56 #65267 door
Beantwoord door in topic sloper uit duitsland?
ik ben meer op zoek naar een beetje redelijke donorauto voor mijn combi. Dus met achterklep erbij. Maar ik hou die 2drs even in gedachten..kijken of ik er nog wat voor weet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.