haagse hell!!

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-08-2003 10:47 #55579 door
haagse hell!! is gemaakt door
Ik ben het nu zat! Den Haag = zee = meeuwen... je voelt em al aankomen... POEP! Niet alleen van meeuwen maar ook duiven.... alsof je een fles loog over je auto gooit! Zo'n effect heeft het op mn lak. Die vlekken die er inzitten, is er een mogelijkheid deze nog weg te poetsen? Met een wondermiddel? En zijn er middelen om deze schade te voorkomen (naast natuurlijk een hoes, of stalling die ik helaas niet heb in Den Haag)?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-08-2003 11:47 #65288 door
Beantwoord door in topic haagse hell!!
verhuizen? ;-) geintje ,enige manier is om (als je dat niet hebt )een laag blanke lak op je auto te laten zetten en zo dra je ook maar een poep(ie) ziet het direkt met water weg te halen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-08-2003 10:53 #65287 door
Beantwoord door in topic haagse hell!!
Poetsen gaat natuurlijk fantastisch met Commandant (let op de diverse soorten) maar je haalt er wel keer op keer een laagje lak mee af. En anders is verhuizen echt de enige echte oplossing. Mijn P1800 staat zo'n 50 meter van de zee en naast (zee)meeuwen flatsen, heb ik ook erg last van stuifzand. Soms ligt zelfs mijn voorstoel ermee vol. Maar ik ga er niet om verhuizen. Het bijzondere aan 'mijn' straatje' in Scheveningen is trouwens dat het bomvol klassiekers staa, een stuk of 4 Kevers, 1 P1800 (die van mij), 2 Amazones, 1 Fiat 500 en een AMC Pacer. En dat op een totaal aantal auto's van ±35. Een paar jaar geleden stonden er zelfs binnen een straal van 100 meter 3 P1800's, mijn S, een mosterdgele E en een donkergroene ES.Allemaal 'gekken' die de zee en Den Haag verkiezen boven een meeuwvrije omgeving.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-08-2003 16:17 #65286 door
Beantwoord door in topic haagse hell!!
Ik weet wel een goede stalling in Den Haag aan de Elandstraat. Parkeer mijn auto daar ook. Bedrijf: Q-park kosten: ongeveer 30 euro per maand. Hele goede deal lijkt mij ( als je in de buurt woont) groet Joost

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-09-2003 16:43 #65285 door
Beantwoord door in topic haagse hell!!
Ik ga verhuizen in december dus zeg de huur van mijn garage (waar Amazon instaat) op. Mooie droge grote garage in Benoordenhout, van partikulieren te huur voor 190 euro (wel veel geld maar niet duur als je de garage ziet). Als je interesse hebt, hoor ik het wel via de mail.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.