apk ameterdam (of in de buurt van...)

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-09-2003 20:19 #55533 door
Heeft iemand een tip waar ik mijn Amazon het beste APK kan laten keuren? Iemand de die niks kapot maakt en die door een roestplekje hier en daar heen kan kijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
13-09-2003 21:32 #65455 door
Beantwoord door in topic apk ameterdam (of in de buurt van...)
Meer dan een bepaald percentage roest op bepaalde delen leidt tot afkeur, of de keurmeester klassieker-kenner is of niet. Een beetje roest onderdaan een deur zal niet leiden tot afkeur. Een beetje bij wielkastranden ook niet. Als dat beetje een beetje veel wordt, dan wel. En een doorgeroest structureel deel ook.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-09-2003 10:18 #65454 door
Beantwoord door in topic apk ameterdam (of in de buurt van...)
Ik heb wel eens op het forum gelezen dat als ze iets niet zeker niet weten dat ze dan afkeuren, zo ken ik ook verschillende verhalen uit de praktijk. Mijn APK man waar ik de auto heb laten voorkeuren had het er over dat je normaal 1.5 mm profiel op de banden moest hebben maar dat hij van 2 mm uitgaat om maar zeker te zijn. Als hij de rest van de auto ook zo keurt dan is de keuring vrij onrealistisch. Ook vertelde hij dat natuurlijk het grootste deel objectief is maar dat er ook wel een subjectief gedeelte is. Dus vandaar dat ik een betrouwbare APK-man zoek die ook niet onderdelen kapot maakt (zoals mijn garage bij de voorkeuring deed).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.