volvo klassiekerbeurs : reakties

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-09-2003 21:28 #55517 door
Beste Lezer,De Volvobeurs ligt weer achter ons. Vorig jaar hadden we via e-mail veel reactiesgekregen en hadden deze in onze evaluatie meegenomen. Als gevolg daarvan hebbenwe dit jaar de beurs aangepast. Voorbeelden zijn het parkeren op type, en verlaagdeprijzen voor de kofferbakverkoop (nu 10euro voor 2 dagen).We streven er naar om de best mogelijke beurs te organiseren dus als je kommentaarhebt of tips dan horen we dat graag! Namens de VKB,Wiegert Wiertsema

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-09-2003 23:03 #65518 door
Beantwoord door in topic volvo klassiekerbeurs : reakties
Wiegert, het was weer in 1 woord GEWELDIG......zonder uitzondering.......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
15-09-2003 23:41 #65517 door
Beantwoord door in topic volvo klassiekerbeurs : reakties
Volgendjaar een hele week misschien?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-09-2003 11:42 #65516 door
Beantwoord door in topic volvo klassiekerbeurs : reakties
Het was erg leuk al dat antiek bij elkaar te zien, en er waren veel wagens uit de stal gehaald. Je ziet niet vaak zoveel volvo's bijelkaar. Elk jaar weer erg leuk om naar toe te gaan. Goed aanbod ook op de beurs.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-09-2003 12:28 #65515 door
Beantwoord door in topic volvo klassiekerbeurs : reakties
Mooie beurs weer. Moet wel eerlijk zeggen dat ik Rosmalen altijd wat intiemer vond. Weet niet waar het aan ligt maar die leek een heel stuk groter, wellicht ook de omgeving die een rol speelt. Alles in 1 hal zoals nu heeft enorme voordelen bij slecht weer maar ik vind het v.w.b. sfeer minder dan Rosmalen. Daar had je natuurlijk die mooie ballustrades met mooi geparkeerde automobielen.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-09-2003 13:13 #65514 door
Beantwoord door in topic volvo klassiekerbeurs : reakties
Eigenlijk is het voor de evaluatie belangrijk dat er vebeteringspunten genoemd worden, maar eigenlijk vond ik het wel een prima beurs zo. Misschien een klein minpuntje: slechte bereikbaarheid zonder auto. De poorten aan de voorkant waren beter bereikbaar per ov. Zelf heb ik mn verzekering nog niet rond, dus was ik genoodzaakt per trein te komen, zodoende. En misschien had het vantevoren aangekondigd kunnen worden op v44.nl, overigens was het ook op allerlei andere plekken aangekondigd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-09-2003 19:13 #65513 door
Beantwoord door in topic volvo klassiekerbeurs : reakties
Ik heb ook dit jaar wederom erg genoten. Heerlijk neuzen tussen alle (bruikbare) spulletjes. Wat ik jammer vond, was dat bv contactpunten en een condensator niet te verkrijgen waren. Ook bij het VOD niet. Het zijn van die kleine dingetjes. Mij lijkt het een leuk idee, als het VOD allerlei onderdelen, flyers met tips of weet ik veel meeneemt, voor de winter die er aan zit te komen. Zodat een ieder voorbereid de winter in kan gaan. Alles verpakt in een extreem vervroegd kerstpakket. <br>Verder vind ik de kofferbak verkoop 1 van de toppers van de beurs, erg jammer dat sommige mensen naar binnen moesten verhuizen, ipv. met hun auto buiten te staan. Dat heeft mijns inziens toch echt zijn charme. Ik kijk er elk jaar naar uit, zeker omdat ik weer onderdelen kan halen om te knutselen. Dus wat mij betreft mag zoiets wel 2 keer per jaar. En dan misschien iets kleiner, maar in het voorjaar ook nog een kofferbak verkoop ergens... (Als deze er is, laat het me dan weten, dan heb ik niets gezegd).<h1>Toppie<h1><h2>ga zo door!</h2><b>Groet</b><br><i>Rik</i>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-09-2003 19:35 #65512 door
Beantwoord door in topic volvo klassiekerbeurs : reakties
Misschien dat er iets gedaan kan worden aan de woeker prijzen die sommige handeleren (ook die in het clubblad adverteren) hanteren. Je mag toch verwachten als er een maal per jaar zo'n geweldige beurs wordt georganiseerd dat de heren handelaren hier rekening mee houden.De hoge prijzen betalen we ook al wanneer we bij hun onderdelen magazijn kopen.Ik kijk al weer uit naar volgend jaar!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
16-09-2003 22:01 #65511 door
Beantwoord door in topic volvo klassiekerbeurs : reakties
Over woekerprijzen gesproken... Wim's classics vroeg voor een 3e-hands combi trekhaak € 125. voor een luttele € 5 meer heb ik een nieuwe gekocht (bij de club)!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-09-2003 22:18 #65510 door
Beantwoord door in topic volvo klassiekerbeurs : reakties
Ook ik heb geweldig genoten van de beurs en daarbij ook nog wat grote stukken 140 blik voor schappelijke prijzen in mijn oude 142 kunnen proppen (eigenlijk veel te kleine auto's voor zo'n beurs). Maar als het om "verbeterpunten" (lees: verzoeknummers) gaat, dan zou ik het een goed idee vinden om binnen en buiten fotoseries te maken van de verschillende auto's en hun bijzondere details om die vervolgens in een digitaal fotoalbum op de V44 site te zetten. Ook dat is voor restauraties en de vedere aankleding van je VOLVO best interessant (ik hoop dat anderen dat ook vinden). Dus: wie heeft er digitale foto's gemaakt?Ik hoop dat ik de volgende keer eindelijk met m'n 145 Express kan komen - daar kan tenminste lekker veel in!Groetjes, Jörg

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.