garage van west, uithoorn

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-09-2003 20:26 #55505 door
garage van west, uithoorn is gemaakt door
Dag beste Volvo-liefhebbers,Ik zou graag willen weten of iemand ervaring heeft met Garagebedrijf Van West in Uithoorn en uw ervaring met dit bedrijf. Zijn ze vakkundig? Komen ze afspraken na? Zijn ze duur of juist goedkoop? Kortom: wat is uw ervaring en advies?Dank & groet,LHG Stroucken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-09-2003 08:28 #65561 door
Beantwoord door in topic garage van west, uithoorn
Ik heb mijn Volvo 144 uit 1973 daar in onderhoud en dat bevalt me goed. Prijzen zijn m.i. normaal voor een officele garage (heb even geen voorbeeld bij de hand) en je krijgt een uitgebreide specificatie van materialen en manuren zodat je precies kan terug leiden wat het een en ander gekost heeft incl. Bovag garantie op de door hun uitgevoerde werkzaamheden. De werkzaamheden die ze tot nu toe hebben uitgevoerd (o.a. beurt, vervangen automatische versnellingsbak en wat laswerk onder de motorkap aan het plaatwerk onder de accu) zijn keurig uitgevoerd.Dus geen negatieve ervaringen, gewoon een keer heen gaan en kijken of het je bevalt.gr,Jarl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-09-2003 17:38 #65560 door
Beantwoord door in topic garage van west, uithoorn
Volgens mij Zit garage van West in Uitgeest. Of ik moet het verkeerd hebben ???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-09-2003 08:19 #65559 door
Beantwoord door in topic garage van west, uithoorn
Je hebt gelijk, heb ik overheen gelezen. Mij reactie gaat over van West in Uitgeest.Jarl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.