amazon weg

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-09-2003 21:04 #55504 door
amazon weg is gemaakt door
Vrinden, mijn amazon moet ik helaas weg doen. Ik heb er geen tijd meer voor. De afgelopen maanden heeft ie ongebruikt voor de deur gestaan en ik zie hem achteruit gaan. Dus: beter voor mij en voor de amazon als die een ander baasje krijgt. Ik hoef er niet aan te verdienen maar heb ook geen tijd om ellenlang met de verkoop bezig te zijn (via internet enzo, ik heb de komende tijd weinig tijd om afspraken te maken met mensen die langs willen komen enzo). Dus ik zou graag iemand/een bedrijfje hebben die hem voor mij in de verkoop kan doen. Of ik zoek een bedrijfje waar ik op zaterdag gewoon heen kan rijden en die bereid is er voor te betalen wat ie waard is (en niet meer). Weet iemand een dergelijk adresje in "het westen des lands"?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-09-2003 21:23 #65565 door
Beantwoord door in topic amazon weg

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-09-2003 17:10 #65564 door
Beantwoord door in topic amazon weg
Zet je de auto op marktplaats.nl voor een normale prijs dan ben je 'm zo kwijt.wil je de auto verkopen via de handel dan moet je erop rekenien dat je dan toch gauw een 500 a 1000 euro aan kosten kwijt bent.ik heb wel eens een auto om tien 's morgens op het net geplaatst en was 'm 's middags om 14.00 uur kwijt.succes met de verkoop

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-09-2003 08:15 #65563 door
Beantwoord door in topic amazon weg
Hallo Diederik. Wellicht heb ik interesse in jouw Amazon. Wil jij svp via de mail contact met mij opnemen? Mijn mailadres is mnas@solcon.nl. Je kunt me ook bellen op 0318-527441.Bedankt alvast en de groeten, Marco Nas.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-02-2004 21:26 #65562 door
Beantwoord door in topic amazon weg
Diederikhoe is de verkoop verlopen?ik heb het zelfde probleem.groetjes Theo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.