menig over forum

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-09-2003 16:53 #55468 door
menig over forum is gemaakt door
Hierbij wil ik iedereen eens vragen wat ze van mijn eigen forum vinden.india.messageboard.nl/4393/Ik heb de eerste positieve reakties al mogen ontvangen van de eerste gebruikers. Maar het kan altijd beter. Laat me dat dan ook even weten.Alvast bedankt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-09-2003 17:49 #65738 door
Beantwoord door in topic menig over forum
Slecht idee, door dit initiatief te nemen versnipper je informatie. Dat is juist de kracht van dit huidige forum, alles op een plaats. Wat extra functionaliteit betreft, een oude Volvo is heeft ook niet alle functionaliteit van een moderne auto. En toch werkt het. Da's juist mooi.Groet, Rene

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-09-2003 18:13 #65737 door
Beantwoord door in topic menig over forum
Kracht in dit forum ??? Alles op zijn plaats ??? Erg duidelijk/overzichtelijk is het niet. En de informatie moet natuurlijk groeien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-09-2003 18:22 #65736 door
Beantwoord door in topic menig over forum
Het forum ziet er goed uit, daarvoor mijn compliment, maar ik vraag mij af wat de toegevoegde waarde is t.o.v. dit forum. Nu moet ik 2 forums gaan uitspitten op informatie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-09-2003 18:39 #65735 door
Beantwoord door in topic menig over forum
Ikzelf spit al redelijk wat forums en andere kanalen per dag uit om informatie te winnen over en voor mijn andere Volvo's. Ikzelf heb net een amazone gekocht en vond dit forum wel erg onduidelijk. Ben ook moderator van het forum over de Volvo 480 www.volvo-480-europe.org/forum/index.php...5c7d684331198b27a176 en kon zo dus makkelijk een ander forum aanmaken en onderhouden. Ook het forum van de 480 club is net vernieuwd. Daar maken alle leden meteen (en graag) gebruik van. Alle informatie die nog op het oude forum staat wordt als naslagwerk gebruikt. Alle nieuwe vragen komen op het nieuwe forum. Wel zo duidelijk. Ik begrijp best dat er wat tegenstand is voor een nieuw forum. Maar de V44 club verdient een beter en duidelijker forum dan dit lijkt mij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-09-2003 20:23 #65734 door
Beantwoord door in topic menig over forum
Als er verbeteringen aan te brengen zijn met behoud van de historie, dan heb ik er niks op tegen. Het is inderdaad lastig om een discussie van een tijd geleden op te speuren.Verandering omwille van verandering hoeft voor mij niet, als verstokte Amazonrijder. Mijn referentie is hierbij het forum van V700. Mijn advies: overleg eens met Wim Zijlmans, versnippering is zonde van met name jouw moeite.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-09-2003 20:26 #65733 door
Beantwoord door in topic menig over forum
Kan ik me helemaal in vinden!Ben zelf ook forum-doorspitter, kom regelmatig fora tegen met veeeeel duidelijker opzet/structuur, (240 forum, 700 forum, 850 forum etc, ect) en ben zeker ook van mening dat de V44 (als grote cq gerespecteerde club) een beter forum verdient.Beetje tegenstand voor een nieuw/duidelijker forum is niet ongezond, maar ik denk dat het (volvo)-leven er veel beter op wordt.Misschien eens een idee voor het V44 bestuur om hier eens over na te denken?Ze verdienen het (de V44 EN de oude volvo's)Rob

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-09-2003 22:53 #65732 door
Beantwoord door in topic menig over forum
Het argument van versnippering snijdt hout. Ik vind het huidige forum lang niet slecht. Het is m.i. simpel en overzichtelijk. Als ik een puntje van verbetering zou mogen noemen dan is het de zoekfunctie. Nu kan men alleen zoeken op woorden in de titel van het bericht. Mooier zou zijn als ook gezocht kon worden op woorden die in de teksten voorkomen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-09-2003 07:52 #65731 door
Beantwoord door in topic menig over forum
Er is ook al een forum bij de katterugclub en nu weer een erbij.Gaan we nu niet te veel versplinteren?Wat mankeert er aan dit forum?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-09-2003 10:37 #65730 door
Beantwoord door in topic menig over forum
Toevallig schoot het me de afgelopen weken een paar maal door mijn hoofd dat ik dit een fijn forum vind. Het is, vind ik, puur op informatie gericht. Dat betekent dat er ook een zakelijke, doch tevens vriendelijke sfeer omheen hangt. Wat ik wel eens op andere forums gezien heb is dat er een paar gaan domineren. Het wordt dan een beetje gelijkhebberig tegen elkaar, een beetje chatterig. Ik vind dit een prima forum!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.