zeelandrit 2003

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-09-2003 23:30 #55464 door
zeelandrit 2003 is gemaakt door
Heb vandaag weer eens deelgenomen aan de Zeelandrit; complimenten aan Peter Stok en zijn team. Recht toe recht aan, geen instinkers, mooie weggetjes zonder al te veel drempels, fietsers en andere al dan niet liggende politieagenten. Ik heb een heerlijk dagje mogen rijden als voorbereiding op het spelen in de grote zandbak over een week (Sahara). Mooie rustige weggetjes, wel af en toe toeristisch rijdende oude roestbakken met bermvrees, maar toch een heerlijke dag. Mijn advies: houden zo, gewoon een evenement voor uitsluitend V44 leden, dan wordt het ook niet zo massaal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-09-2003 08:48 #65751 door
Beantwoord door in topic zeelandrit 2003
Ik sluit mij geheel an el bij de vorige spreker aan.Het was prachtig weer en het was een practig parcours over kleien dijkweggetjes.Genoten van de tocht.Helaas op de terugweeg naar Apeldoorn veel file leed moeten ondergaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-09-2003 15:52 #65750 door
Beantwoord door in topic zeelandrit 2003
Het mag wel vermeldt worden dat de rit door de westerscheldetunnel voor een ieder aan te raden is, het is een tunnel waar we trots op mogen zijn, 6.6 km lang dus langer dan de zeelandbrug. Dus zeker de moeite waard om eens door heen te rijden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-09-2003 18:24 #65749 door
Beantwoord door in topic zeelandrit 2003
> ...wel af en toe toeristisch rijdende oude > roestbakken met bermvrees...<p>Zo rijd ik altijd hoor... Alle gekheid op een stokje: de berm was gelukkig niet modderig want toen ik het veerbootje in de sluis zag liggen ben ik gelijk in de berm gedoken. Een landrot als ik is niet meer dan een binnenvaartschip gewend, en moest dus even gaan kijken.<p>Het was een geslaagde dag, al moet ik zeggen dat ik de omgeving vorig jaar mooier vond.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-09-2003 01:53 #65748 door
Beantwoord door in topic zeelandrit 2003
Hmmm, gedenkwaardige tunnels, die naar de pont op Honnigvag op weg naar de Noordkaap in 1995, nu is het " verbeterd " , en de Mont Blanc, vóór de renovatie. Met alle respect voor de uitvoerenden, maar deze tunnel is voor mij als geboortige na-oorlogse Rotterdammer gewoon een iets grotere Maastunnel. Mij tripmaster gaf overigens 6,8 km aan ipv 6,6 van tunnelbuisoverkapping noord-zuid. Zal wel aan mijn teller of bril gelegen hebben, tenslotte heb ik ook niet exact 44 meter afgelezen op de behendigheidsproef. Bermvrees? De Zeelandrit is een heerlijke gezinsrit en dat moeten we zo houden. De historische rallysport wordt sowieso al kapot gemaakt door scheurende en blèrende pigs ( AH-3000) en porkers met veelteveel poen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.