brand in maastricht

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-11-2003 10:56 #55310 door
brand in maastricht is gemaakt door
Beste volvo'ersGister uitgebreid op het nieuws geweest, een studentenhuis in maastrichts afgebrand. Geen nieuws om op een forum te zetten, zie ik u denken. Ware het niet dat ik daar woonde en mijn net geheel gerestaureerde 123 GT ook. Deze stond 6 meter van het pand af. Mezelf heb ik ternauwernood kunnen redden, het is echt kantjeboord geweest. Ik heb helemaal niets meer behalve mijn boxershort maar: mijn volvo is nog helemaal heel! Ik was erg bang, maar de wind stond de andere kant op, er zit zelfs geen as op. Geluk bij een heel groot ongeluk dus. Vanmorgen is de wagen weggesleept achter het huis onder de poort door en veilig een stalling ingegaan. De sleutels zijn namelijk ook verbrand...Groeten Bart

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-11-2003 11:01 #66343 door
Beantwoord door in topic brand in maastricht
sterkte. inderdaad een geluk bij dit ongeluk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-11-2003 12:09 #66342 door
Beantwoord door in topic brand in maastricht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-11-2003 12:15 #66341 door
Beantwoord door in topic brand in maastricht
Als je dan zou moeten kiezen tussen je kamer of je net gerestaureerde Volvo, dan is het hoe dan ook gruwelijk vervelend om er 1 te verliezen. Het belangrijkste is natuurlijk dat je geen lichamelijk letsel hebt ondervonden, en dat je Volvo nog goed is, is wellcht troostend voor je. In ieder geval veel sterkte toegewenst!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-11-2003 16:57 #66340 door
Beantwoord door in topic brand in maastricht
Ik hoop dat jij niet hebt hoeven te springen.'Snellere brandcontrole studentenhuizen'Uitgegeven: 20 november 2003 14:09 MAASTRICHT - De universiteit Maastricht (UM) wil een snellere controle van de studentenhuizen in de Limburgse hoofdstad. De gemeente heeft nog twee jaar nodig voor alle studentenhuizen op brandveiligheid zijn gecontroleerd. Maar de UM wil daar meer vaart achter zetten, laat een woordvoerder donderdag weten. Dit naar aanleiding van de brand woensdagmorgen in een studentenhuis aan de Brusselstraat in Maastricht, waarbij vijf studenten gewond raakten, en in totaal tien studenten dakloos werden. Over de brandveiligheid van dit pand bestaan meningsverschillen tussen de eigenaar en de gemeente. De gemeente Maastricht laat weten het tempo van de controles niet te kunnen versnellen. Daarom gaat de UM nu huurbazen en studenten aanschrijven. De huurbazen worden gevraagd niet te wachten op de gemeentelijke controle voordat het pand in orde wordt gebracht wat betreft brandveiligheid, en zelf actie te ondernemen en een verbruikersvergunning aan te vragen. Studenten krijgen het verzoek zelf geen dingen te doen die de brandveiligheid in gevaar kunnen brengen. Brand Volgens een woordvoerder van de UM is de brand aan de Brusselsestraat ontstaan door kortsluiting in een koelkast. Die stond onder in een trapgat. Het trapgat werkte als een schoorsteen die het vuur aanjoeg, waardoor de studenten van hun enige vluchtweg waren afgesneden. De studenten zijn uit een raam op vijf meter hoogte gesprongen, waarbij vijf van hen verwondingen opliepen. www.nu.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-11-2003 19:16 #66339 door
Beantwoord door in topic brand in maastricht
Hey Bart!<BR>Enorm veel sterkte met alles wat je nu nog gaat meemaken. Erg fijn dat je iig je volvo nog hebt, met alles wat je meemaakt met je auto ga je je wel binden aan je auto... Dit lijkt me zo'n moment! Succes!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
20-11-2003 21:22 #66338 door
Beantwoord door in topic brand in maastricht
Dat is wel even schrikken, zeg! Succes met het weer oppakken van het normale leven en neem de 123GT - als er weer sleutels of nieuwe sloten zijn - maar eens uit voor een ritje om van de schrik te bekomen. Groeten, Niels.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.