v44 club/ds club

  • Bezoeker
  • Bezoeker
25-11-2003 13:29 #55284 door
v44 club/ds club is gemaakt door
Ik las in de laatste VCM het stuk over de DS en zijn club. Wat ik erg bijzonder vind van die club, is dat zij leden een basis cursus "onderhoud" aanbieden. Gezien de ingewikkelde techniek van de DS is dit wel erg makkelijk denk ik. De Amazon zal technisch simpeler zijn, maar dat neemt niet weg dat er Amazon liefhebbers zijn zonder technische kennis van de auto die toch een Amazon aanschaffen.<br> Is het niet een idee om via de v44 club ook zulke cursussen aan te bieden? Zodat men in iedergeval het klein motorisch onderhoud zelf !en correct! kan doen. Ik begrijp dat de technische avonden ook vergelijkbare kennis overdragen, maar voordat je regio-lid bent geworden... en een avond bent langsgeweest... Ik ben nu 9 maanden lid van de club, het is me nog niet gelukt langs een regio avond te gaan.<br> Het is maar een ideetje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-11-2003 06:47 #66436 door
Beantwoord door in topic v44 club/ds club
Ook graag voor de 544

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-11-2003 09:59 #66435 door
Beantwoord door in topic v44 club/ds club
Het zou voor mij een welkome aanvulling zijn op mn huidige kennisbronnen: Haynes, brickboard en dit forum. Een middag of avond een kleine cursus aanbieden lijkt me dus een erg goed idee!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-11-2003 12:04 #66434 door
Beantwoord door in topic v44 club/ds club
Een groot voordeel van een gestandaardiseerde cursus van de club is dat je na het volgen van een dergelijke cursus ook weet dat je de nodige kennis in huis hebt - een extra zekerheid. (Nu moet je maar hopen dat je de nodige kennis kunt vergaren via Haynes, het forum, de clubbladen en technische avonden.) Overigens zal het begrip "nodige kennis" voor eenieder een verschillende inhoud hebben, maar daarover is wel een compromis te sluiten, lijkt mij. (Ik vind overigens ook best dat een dergelijke cursus vorm als product van de club afgenomen zou moeten worden, in die zin dat er gewoon voor betaald moet worden. De organisatie ervan en het geven van de cursus zal, naar mijn inzien, immers waarschijnlijk steeds door dezelfde mensen gebeuren. Maar dit geheel terzijde.)Het lijkt mij vooralsnog een goed idee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
26-11-2003 14:44 #66433 door
Beantwoord door in topic v44 club/ds club
Ok, hoe is dit te regelen? wie, wat, waar, hoe? Wie van de club kan hier over gaan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-11-2003 13:13 #66432 door
Beantwoord door in topic v44 club/ds club
Ik wil hier ook graag mee instemmen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-12-2003 16:23 #66431 door
Beantwoord door in topic v44 club/ds club
Misschien moeten we amazonecars vragen om cursussen te organiseren tegen een vergoeding. Nu doet hij dit al persoonlijk?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.