restauratieobject

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-11-2003 17:01 #55264 door
restauratieobject is gemaakt door
heeft er iemand nog een leuke opknapper staan (amazone of kattenrug) voor niet te veel. Motor defect niet zo'n probleem. Mag ook wat laswerk aanzitten maar moet geen gatenkaas zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-11-2003 17:19 #66520 door
Beantwoord door in topic restauratieobject
Fred, kijk even bij Markt, daar staan de vraag en aabod secties. Momenteel worden 26 Amazons aangeboden. Zit vast iets voor jou bij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-11-2003 21:06 #66519 door
Beantwoord door in topic restauratieobject
ik weet er wel een voor weinig

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-12-2003 10:54 #66518 door
Beantwoord door in topic restauratieobject
Beetje afhankelijk van wat je veel vind en in wat voor staat je hem hebben wil! Ik heb er een die dagelijks gebruikt word, maar die vooral op het gebied van strak maken nog wat werk heeft. Technisch is ie bijna op orde. Ook daar zijn nog wel wat details in te vinden. Stuur me maar een mailtje!bemmelen20@zonnet.nlgrtThijs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-12-2003 17:58 #66517 door
Beantwoord door in topic restauratieobject
Hoi, ik wil iets wat authentiek/orgineel is, uit 1963 en met laswerk aan bodem en evt spatborden, als ik de lak maar orgineel kan houden. Ik heb nu iets op het oog met apk tot sept 2004 voor 2000 euro. Maar wat heb jij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-12-2003 23:11 #66516 door
Beantwoord door in topic restauratieobject
Dag Fred,Ben je al voorzien?Misschien heb ik wat je zoekt.Mijn Amazon B18 mag voor een niet te gekke prijs weg.Auto is hard, garage onderhouden, blok 3 jaar geleden helemaal gereviseerd.Heeft wat beginnende roestplekken, m.n.voorschermen en achterkassen.Mooi interieur!Groet,Marcel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.