handelaren op het markt gedeelte

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-12-2003 21:19 #55242 door
Ik zie bij het Markt gedeelte op onze site, dat er bij onderdelen Amazon iemand flink adverteert. Da's op zich natuurlijk geen probleem als je je auto hebt gedemonteerd. Maar in dit geval is het een handelaar die bijvoorbeeld ook continu adverteert op Marktplaats.nl. Naar mijn mening is de Markt voor onze particuliere leden opgezet en niet voor handelaren die lid zijn en die gratis willen adverteren. Kan zijn dat jullie vinden dat ik mij om niets druk maak maar dat hoor ik dan wel. Of misschien moet ik dit alleen mailen aan de webmaster. Maar ja, het is een vereniging, dus de mening van de leden telt toch mee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-12-2003 22:24 #66597 door
Beantwoord door in topic handelaren op het markt gedeelte
Hallo John,Als jij er problemen mee hebt en meerdere mensen met jou dan wil ik de advertenties er met alle plezier vanaf halen. Echter ik denk dat ik in een behoefte voorzie met deze advertenties gezien de vele reacties die ik krijg op de advertenties die ik plaats.Ik ben overigens al sinds 1987 lid van de vereniging en dus een liefhebber en enthousiasteling van ons merk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
04-12-2003 23:39 #66596 door
Beantwoord door in topic handelaren op het markt gedeelte
Tja... Wat te doen als je zowel handelaar als liefhebber bent? Mag je als handelaar ook liefhebber zijn? (Ik denk dat velen zullen zeggen: ja, graag!) Maar mag je als liefhebber ook handelaar zijn? (Ik denk dat velen zullen zeggen: nee, natuurlijk niet!) Op zijn mist een beetje vreemd te noemen. Wat mij betreft biedt iedereen op het forum "zijn diensten aan". Het lijkt mij dat wij zelf mans genoeg zijn om te bepalen of we daarvan gebruik willen maken. Ik denk ook dat het een misverstand is om te doen alsof het bij een liefhebberij in het geheel niet meer om het financiele aspect zou draaien. Een tendens om de kosten van het rijdend houden van onze volvo's zo laag mogelijk te houden zou ik ten allen tijde willen steunen, maar wanneer - in het kader daarvan - de suggestie wordt gedaan dat dit beter mogelijk wordt door aanbieders op de onderdelenmarkt te weren, lijkt mij dat buitengewoon onverstandig.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-12-2003 15:51 #66595 door
Beantwoord door in topic handelaren op het markt gedeelte
Het belangrijkst is de balans hierin!Oftewel niet ongelooflijk veel aanbieden.En voor een normale prijsDus: Zolang het niet overdreven wordt zal het ook niet snel storend zijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-12-2003 21:42 #66594 door
Beantwoord door in topic handelaren op het markt gedeelte
Volgens mij biedt Dries op "onze" site de krenten uit de pap aan. Ik bedoel de bijzondere en leuke onderdelen. Iets waar je als clublid al wat langer naar op zoek bent. Ik vind dat niet ongezond. Misschien moeten we met Dries afspreken dat hij eerst gedurende een bepaalde periode deze delen op onze markt zet en daarna op de marktplaats.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.