p1800es schaal 1op18

  • Bezoeker
  • Bezoeker
05-12-2003 11:25 #55240 door
p1800es schaal 1op18 is gemaakt door
Eindelijk heeft Minichamps de prachtige Metallic blauwe P1800ES in schaal 1:18 uitgebracht. Na een vertraging van een jaar. Kost ongeveer 45 Euro.PRACHTIG KERSTCADEAU!!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-12-2003 10:32 #66609 door
Beantwoord door in topic p1800es schaal 1op18
Volgens de miniaturenwinkel (off. Minichampsdealer) waar ik een exemplaar heb gereserveerd zijn ze nog niet leverbaar. Op Ebay staan er al wel enkele, maar die komen uit het buitenland of is import uit VS. Op www.minichamps.de staan de uitgiftelijsten per week. De 1800ES komt daar nog niet op voor (Helaas!)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-12-2003 12:05 #66608 door
Beantwoord door in topic p1800es schaal 1op18
In Duitsland is het model gewoon leverbaar. Ik heb er zojuist een besteld via Max Steinberg, de Volvo modellenman van de Duitse Volvoclub.Overigens heeft Minichamps in NL ook nooit de hele kleurenreeks van de kleine 1800coupe en ES'en uitgebracht.Ik heb ze na lang wachten toen maar gewoon uit Duitsland laten komen.Volgens Max is het model in het echt nog mooier dan op de foto. Achterklep, deuren, motorkap kunnen open en er ligt een gedetaileerde motor in.Oja, de kleur is metallic blauw, het interieur heel lichtblauw/wit. En natuurlijk weer een beperkte oplage. Nu maar wachten tot ze een coupé op schaal 1:18 gaan uitgeven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.