bakken en braden

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-12-2003 09:54 #55226 door
bakken en braden is gemaakt door
Hallo stijlvolle medehobby'ers. Na weer een aantal dagen brug gehad te hebben, zijn alle pakkingen vervangen, alle stofkapjes o0p de "roer-inrichting" vernieuwd en is de 131 op een punt na, weer klaar voor de APK. Laswerk aan de kokerbalken (onderzijde) en de kriksteunen (alsof dat ding ooit op de krik gaat, daar heb je een brug voor ;-)Wie o wie kan mij helpen aan een lasser die dit tegen niet al te commerciele prijzen kan en wil doen, bijvoorkeur in de regio Utrecht (stad)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-12-2003 12:58 #66669 door
Beantwoord door in topic bakken en braden
Dat is afhankelijk van de tijd, dus wanneer je het klaar wil hebben en wat je er zelf aan wil doen.Hier heb ik wel wat foto's staan. www.savo240.nl/verslagen1.htmlKan op lokatie gebeuren, mits warm en droog :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-12-2003 14:53 #66668 door
Beantwoord door in topic bakken en braden
Tja, wat kan ik zeggen, liever gisteren dan vandaag! Ik zag echter op je website dat je een jaar wachttijd hebt, lijkt behoorlijk lang! Ik heb zelf zowieso geen ruimte om dergelijke zaken te huisvesten, ben uiteraard welwillend om daarbij zoveel mogelijk zelf te doen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-12-2003 12:54 #66667 door
Beantwoord door in topic bakken en braden
hoi, als jij alles voorwerkt, dwz: kaalmaken, plaatwerk regelen (reparatiedeel of gewoon plaat)en weer vlak maken en lakken enz. dan wil ik best lassen maar ik heb zelf aan mijn eigen auto al veel te doen dus een of twee plaatjes inlassen wil ik best doen maar niet dat ik er avonden mee bezig ben. Kost je 10 euro per uur. Ik heb een hefbrug.fred

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-12-2003 19:29 #66666 door
Beantwoord door in topic bakken en braden
voor 20 euro per uur kom ik aan je volvo lassen. er komt ook een reistijd vergoeding bij.Frans Hendriks

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.