robbert

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-12-2003 08:38 #55214 door
robbert is gemaakt door
Robbert, ik heb jou laatste mail betreft het 164 neusje ongelezen in het niets laten verdwijnen.Eric

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-12-2003 15:44 #66711 door
Beantwoord door in topic robbert
Hi EricHoi Eric, hier is het mailtje nog een keer.Hi Eric we komen elkaar wel iedere keer tegen! Hoe is het afgelopen met de B20 die warmgelopen is?Ik heb nog een 164 sloper staan die heel binnenkort uit elkaar gaat. De schermen en front zijn goed, de motorkap heeft een plekje maar eventueel heb ik nog een andere kap staan. Groeten Robert

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-12-2003 18:37 #66710 door
Beantwoord door in topic robbert
doe ff je e-mail adres, anders word het hier zon rommeltje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-12-2003 21:34 #66709 door
Beantwoord door in topic robbert
Onderwerp re: re: robbert Eric Klungers schreef:doe ff je e-mail adres, anders word het hier zon rommeltje He, geen onderonsjes he, we willen alles weten, desnoods ter lering en vermaak ;-)Rob Peereboom.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-12-2003 12:02 #66708 door
Beantwoord door in topic robbert
Haha Rob, inderdaad!~Hoe staat het met je 145?Rijdt ie inmiddels alweer? Gr Robert

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-12-2003 12:55 #66707 door
Beantwoord door in topic robbert
Sinds afgelopen zondag rijdt hij weer! Met toch wel enige huiver draaide ik het sleuteltje om, en gelijk lopen! Wel gelijk op gas, want anders was de accu leeg geweest voor er benzine was. Ik merk nu wel hoe slecht de originele motor was, waar ik eerst 5km nodig had om aan de 100 te komen, hield ik vanochtend een alfa 20L 16v met een stoplicht sprintje op mijn sloffen tot 60km/h bij, en toen wilde ik gewoon niet hoger in de toeren gaan, anders had ik hem nog voorbijgereden ook. Maar goed, ik kan nu weer op mijn gemak verder gaan met die auto, waar ik gebleven was. 2 spatbord hoekjes, het interieur, en uiteindelijk spuiten.Rob Peereboom.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.