lekkage

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-12-2003 21:15 #55166 door
lekkage is gemaakt door
hallo, ik zou graag willen weten of ik mijn voorruit kan afkitten met siliconen kit of ik daar iets anders voor moet gebruiken?Mijn tweede vraag is hoe ik kan ontdekken of ik valse lucht heb in mijn brandstof menging.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-12-2003 23:21 #66867 door
Beantwoord door in topic lekkage
siliconekit werkt heel slecht, de juiste ruitenkit, verkrijgbaar bij een automaterialenhandel werkt ook bij nog natte openingen heel goed. Een tip is het afplakken van de omlijsting met isolatietape , ook op de lak, na het kitten met een natte vinger netjes uitsmeren en overtollig materiaal verwijderen.Ook een leuke tip: gebruik tectyl ML om vooraf roestvorming en evt lichte lekkage te verhelpen, de tectyl een paar dagen laten drogen en dan alsnog kitten. Succes!Mbt ontdekken van valse lucht gaat het beste met een spuitbus remmen reiniger op de bekende plekken spuiten, pas op dat je niet op een heet uitlaatspruitstuk spuit. Ook kan je diverse vaccuumslangen even dichtknijpen en horen of de motor beter gaat lopen (rembekrachtiging?) ook de carterventilatie even afkoppelen en luisteren. Tenslotte kan een garage met een HC meter de uitlaatgassamenstelling beoordelen op valse lucht en correcte CO percentage.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-12-2003 10:27 #66866 door
Beantwoord door in topic lekkage
Siliconekit werkt wel ,maar je hoeft je auto nooit meer naar een autospuiter te brengen want die heeft dan 4 weken lang problemen met het spuitwerk op jou en andere auto's...De automaterialen zaken hebben meestal wel een goede autoruitenkit liggen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
30-12-2003 16:28 #66865 door
Beantwoord door in topic lekkage
En de 3M-ruitenkit is dat dus niet. Die heb ik op mijn achterruit gebruikt, en daar ben ik niet tevreden over. Zoek dus even verder naar een beter alternatief.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.