geldige deel ii nodig voor apk?

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-01-2004 15:42 #55152 door
Na een lange restauratie, gaat m'n Amazon op 20 januari naar de APK keuring.Op dit moment heb ik echter geen geldig kentekenbewijs deel 2.(Maar een oude met geschorst tot en met xx-2002).Mijn vraag is, kan ik nu zo naar de APK keuring en daarna bij het postkantoor een nieuwe deel 2 halen, of andersom?(wat mag wel/niet of wat is handiger)Alvast bedankt,Groeten Lars

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-01-2004 21:14 #66911 door
Beantwoord door in topic geldige deel ii nodig voor apk?
Hallo Lars, voor de apk heb je alleen deel 1 nodig. Maar.... je zegt langdurig, en geschorst tot 2002? Dan heb je wellicht een "slapend" kenteken, en kun je alleen bij de RDW terecht voor de APK.Groeten, Rob Peereboom

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-01-2004 21:32 #66910 door
Beantwoord door in topic geldige deel ii nodig voor apk?
Hallo Rob,Bedankt voor je reactie.Weet je dan toevallig ook de termijn waarop de RDW kentekens in dit slapende bestand zet?2 jaar is toch niet zo lang?Groeten Lars

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-01-2004 21:57 #66909 door
Beantwoord door in topic geldige deel ii nodig voor apk?
Wat de tijd betreft geen idee! Maar als de auto op jouw naam staat en je geen bericht van de aflopende schorsing hebt gekregen, en ook geen bekeuringen wegens niet geldige APK. Lijkt me je kenteken niet actief bij de RDW. Maar niets dat een mailtje naar de RDW niet kan ophelderen.Groeten, Rob Peereboom.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-01-2004 22:09 #66908 door
Beantwoord door in topic geldige deel ii nodig voor apk?
Even blijven speuren op Internet helpt.De tool van de RDW om zelf te kijken wanneer een auto naar de APK moet aan de hand van het kenteken, leverde de uitkomst:https://info.apk.nl/rdwapk/apkdatum.aspxHet bleek dat bij deze auto er wel een datum uit rolt en bij een andere auto die ik nog heb, waarvan ik met het kenteken nog veel langer niks gedaan heb niet.Ik gok dus dat ie in het slapende bestand zit als de tool geen datum geeft.Bedankt voor het meedeken.Groeten Lars

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-01-2004 20:54 #66907 door
Beantwoord door in topic geldige deel ii nodig voor apk?
Is het krijgen van een automatische bekeuring een vast gegeven, of wordt dit door de RDW steekproefsgewijs gedaan?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.