waarachtig wat prachtig

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-01-2004 21:28 #55127 door
waarachtig wat prachtig is gemaakt door
Nadat ik vorige week een saharagele amazone te koop zag staan, die mij nog steeds erg aantrekt, was ik me even aan her-orienteren op de volvosite.Ik zag veel over gas en verharde koppen. Mijn ouders hebben reeds 4 amazone`s gereden, de laatste, een gebroken witte vierdeurs 121 met het kenteken DL-27-54. Is deze op moment bekend bij de club? Dat was een superamazone. Hij is in 1995 uit zweden geimporteer, op gas gebouwd en daar heeft ie maarliefst 150.000 KM op gereden in 5 jaar tijd. Zonder geharde kop, niet extreem vaak kleppen stellen en een compressie overhouden van 11,8. Hoe? Gewoon rustig rijden tot ong. 100 km/u.Na een schitterende volvo 760 GLE te hebben versleten rijden zij nu in een volvo S80 (het blijft Zweedse degelijkheid!)Nu mijn vraag: ik ben in contact gekomen met een kleine handelaar in zwolle die een saharagele amazone 133 te koop heeft. Deze auto heeft het kenteken 91-71-EK. Is deze auto bekend bij de club? Zoja, wat is de staat van deze auto? Als het niets is ga ik niet 150 KM rijden om te kijken namelijk (heb wel veel foto`s).Als iemand deze auto kent, zou die dan snel een antwoord willen plaatsen op die forum.Als laatste kwam ik nog tegen op het forum dat er enkele jonge studenten, het lidmaatschap nogal duur vond en voor Jongeren. Aangezien mijn leeftijd ook nog maar 18 jaar is ben ik hier voorstander van. Is deze regeling er dus ooit nog gekomen zodat ik me in kan schrijven als lid als ik amazone ga rijden?Iedereen veel succes met zijn/haar pronkstuk!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
14-01-2004 09:01 #67002 door
Beantwoord door in topic waarachtig wat prachtig
Ik heb geen antwoord op je vragen maar kan wel zeggen dat een Volvo Amazon echt leuk is om te hebben en het lidmaatschap van de V44 vereniging zeker de moeite waard is!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.