amazon sport

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-02-2004 20:54 #55022 door
amazon sport is gemaakt door
Onlangs werdt ik getipt door iemand die een amazon te koop had zien staan. Het gaat hier om een witte (gebroken wit) amazon met een rood dak. Op de kofferklep staan twee embleems: Sport en B18, maar het is wel een 2 liter motor. Ook zit er een 'sport-stuur' met een recht kruis als middenstuk. Op deze site kan ik niets van deze auto vinden. Kan iemand mij wat vertellen over de originaliteit van deze auto?Alvast bedankt!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-02-2004 08:34 #67366 door
Beantwoord door in topic amazon sport
Zo ver ik weet bestaat de kleurencombinatie wit met rood dak niet. Wel andersom, rood met wit dak.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-02-2004 11:01 #67365 door
Beantwoord door in topic amazon sport
Het is soms moeilijk om te acherterhalen met wat voor een auto we hier te doen hebben. Het embleem Sport en B18 lijk mij te komen van een Volvo 544 Sport, deze hebben de genoemde emblemen op de kofferdeksel zitten. Als de motor orgineel een 2 liter is, dan hebben we waarschijnlijk te maken met een amazone uit 1969 -1970, een late 1968 zou ook kunnen. De kleur combinatie is zo ver als ik weet niet orgineel. Maar het type plaatje onder de motorkap kan je alles vertellen over kleur en het juiste type.Dus lekker zoeken maar succes Kees Vos Ede

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-02-2004 22:04 #67364 door
Beantwoord door in topic amazon sport
Dit klinkt als een niet-originele Amazon. Dat hoeft geen probleem te zijn als je geen concours-shows wilt doen, maar de prijs moet er dan wel naar zijn. Alleen Amazons in uitstekende, geheel originele staat en de 123GT mogen meer kosten dan wat voor de "gewone" uitvoeringen gangbaar is (al naar gelang de staat waarin de auto verkeert, uiteraard). <br>Uit jouw verhaal maak ik op dat het waarschijnlijk een gewone Amazon is die zijn leven begon met een B18 waar later een B20 in gelepeld is en voorzien van niet-standaard kleurtjes en een leuk stuur. <p>Om meer over de auto te kunnen vertellen zul je het typenr. (P131341, bijv.) en het chassisnr. moeten vermelden. Op het typeplaatje staan ook de nrs. voor de bekleding en de kleur van de lak waarmee de auto de fabriek verliet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-02-2004 09:22 #67363 door
Beantwoord door in topic amazon sport
Kijk op www.amazoncars.nl/identificatie/typen.htm voormeer informatie over chassisnr.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-02-2004 17:53 #67362 door
Beantwoord door in topic amazon sport
Volvo Amazone Sport 2.0 L.Nieuwe Apk. (12 maanden)Onderkant is goed.Rijdt goed.Lpg 65 Liter tank.Bouwjaar: 1967Km. stand: niet bekend.Leuke opknapper, of gewoon als gebruiks auto te gebruiken.Roest heeft de auto her en de onder de lak. (builen)Her en der slecht bijgewerkt.Auto is technisch goed.1300 Euro met nieuwe ApkAuto wordt momenteel dagelijks gebruikt.Bel eens voor meer info.Veel meer foto's van de auto vindt u op de site: www.bel-vrij.nlOok voor meer belastingvrije auto's kunt u op deze site terecht. Website: www.bel-vrij.nl Foto: marktplaats?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-02-2004 23:26 #67361 door
Beantwoord door in topic amazon sport
Nou wordt hier de laatste dagen al zo vaak voor politie-agentje gespeeld... verschijnt er alweer een verkooppraatje op het forum! Het is toch werkelijk niet te geloven! Een dergelijk bericht hoort thuis in de rubriek Markt, beste ";-)" (anoniem?). Dat zijn de huisregels van www.v44.nl. En het lijkt mij normaal dat een ieder die zich op de website vertoont, zich daaraan houdt. Deze website is een communicatiemiddel voor leden van de Volvo V44 Vereniging en is niet opgezet om te dienen als gratis advertentie-portal voor autohandelaren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-02-2004 12:34 #67360 door
Beantwoord door in topic amazon sport
Even rechtgezet: De advertentie van de volvo amazon die als reactie is geplaats is niet geplaatst door de eigenaar van de betreffende autohandelaar. Ik heb met hem gesproken en zegt niets te weten van de vraag op dit forum.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
23-02-2004 11:57 #67359 door
Beantwoord door in topic amazon sport
Het was ook niet de bedoeling om dit als advertentie te plaatsen (of over te laten komen) ,maar meer ter verduidelijking of het over deze auto ging.Mijn excuus.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
27-02-2004 18:16 #67358 door
Beantwoord door in topic amazon sport
ik ben niet bekend met deze kleuren combinatie.andersom is mij welbekend.het blok of het B18 embleem is niet origineel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.