volvo-vrouw zoekt redder
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-02-2004 08:17 #55019
door
volvo-vrouw zoekt redder is gemaakt door
Door omstandigheden heb ik hulp nodig met mijn 144 De Luxe. Ik ben bijzonder gek op die auto. Hij is pas gespoten en ik ben nu op zoek naar twee dingen: mogelijke hulp bij de wederopbouw/onderhoud en een plek om tijdelijk mijn geliefde tank te stallen (regio Den Haag) en eraan te sleutelen. Wie kan mij helpen bij een van de dingen of wellicht zelf bij allebij? Wil zelf uiteraard zoveel mogelijk werk verrichten maar heb begeleiding nodig door mijn tekort aan ervaring... Ik hoop van jullie te lezen en succes met jullie eigen Volvos!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-02-2004 22:45 #67386
door
Beantwoord door in topic volvo-vrouw zoekt redder
Om nou van je vrouw-zijn gebruik te maken om hulp te krijgen, vind ik ook weer wat ver gaan. Niet alleen beledig je alle andere vrouwen door te suggereren dat vrouwen de technische hulp van mannen nodig hebben omdat ze dat zelf niet kunnen, ook gooi je het over de romantische boeg door naar een 'redder' te zoeken. Binnen onze vereniging gaat het om auto's en niet om man of vrouw. Naar mijn mening zoekt een clublid de hulp van een clublid...
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-02-2004 23:15 #67385
door
Neem maar even contact met mij op. mijn website is
www.amazoncars.nl
en mijn email is info@amazoncars.nl
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-02-2004 23:19 #67384
door
Hahaha, dat vind ik een heel wat sportievere reactie...!
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-02-2004 23:44 #67383
door
Precies! En als ik zo het verzoek van Gudrun lees is er helemaal niet sprake van iemand die op basis van haar vrouw-zijn weigert werkzaamheden aan haar project te willen verrichten. Integendeel. Zij wil juist wel aan de slag en durft (!) hulp te vragen. Dus dat komt wel goed, er zijn wel mensen die kunnen helpen. Vertel je ons af en toe hoe het gaat met de "wederopbouw" van de auto, Gudrun? Veel plezier ermee.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2004 08:48 #67382
door
Ik vond de 'slogan' best grappig... en naast vrouw ben ik ook clublid!Neem het nou niet zo serieus! Als ik dat zou doen, zou ik zeggen: in mijn mening beledig jij alle andere vrouwen door voor ze te spreken en daarmee te veronderstellen, dat ze dat niet zelf kunnen... ;-)En volgens mijn informatie is de 'reddingsbrigade'geen date-organisatie!En wat de rest aan gaat: bedankt voor je reactie en ik respecteer je mening! En een kleine discussie kan geen kwaad, toch? Blij scherp, dat is echt te waarderen...
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2004 10:46 #67381
door
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
03-06-2007 00:26 #67380
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic volvo-vrouw zoekt redder
zit het verhaal rustig te lezen kom ik tot de conclusie dat dit 3 jaar terug gaat, geinig dat er toch nog een ontknoping is.