typegoedkeuring p1800 cabriolet

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-02-2004 13:45 #54990 door
Hallo allemaal,Ik heb een P1800 S cabrio aangeboden gekregen. De auto staat nog in het buitenland en zal dus ingevoerd en op kenteken gezet moeten worden. Ik vraag mij af of er bij de RDW een typegoedkeuring bekend is voor deze ombouw? Wie heeft hier toevallig ervaring mee? De wagen is in Amerika omgebouwd voor zover ik het weet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-02-2004 14:04 #67468 door
Beantwoord door in topic typegoedkeuring p1800 cabriolet
antwoord op je vraag moet ik schuldig blijven, alhoewel er binnen de club toch een opengeknipte 1800 op kenteken staat. Wellicht kan de eigenaar/bouwer van die auto je makkelijk verder helpen. Wow, één van de 29 gebouwde Volvoville cabrio's?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
29-02-2004 21:45 #67467 door
Beantwoord door in topic typegoedkeuring p1800 cabriolet
Ik weet het niet Siang, ik ga foto's toegestuurd krijgen. Voor zever ik heb gehoord is het een in perfekte staat verkerende witte P1800 S met rode bekleding en een rode hoes over de neergeklapte kap. De motorruimte moet er als nieuw uitzien. Maar ja, ik laat me nog niet helemaal gek maken. Eerst maar eens zien en dan eventueel als de prijs aantrekkelijk is gaan juichen......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-03-2004 19:04 #67466 door
Beantwoord door in topic typegoedkeuring p1800 cabriolet
Hallo Dries,Een typegoedkeuring van een p1800 cabrio is mij niet bekend,maar als het bouwjaar van de auto voor 1973 is, hebje geen typegoedkeuring nodig echter wel een buitenlands kentekenbewijs, in dit geval een Title waarop het bouwjaar staat vermeld.Staat er ook nog convertibel op dan is het het helemaal okè.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.