faq voor nieuw forum

  • Bezoeker
  • Bezoeker
06-03-2004 22:02 #54970 door
faq voor nieuw forum is gemaakt door
Ik merk dat er ontzettend veel en uitgebreide reacties op onderwerpen komen, die eigenlijk zonde zijn om te verliezen. Is het een idee ( net zoals bij het oldtimerbrommerforum waarvan ik lid ben) een hoekje met Frequently Asked Questions te maken, zodat bepaald standaardvragen (mijn motor start niet, verzekering, rembekrachtigers, koppelingen+bakken, overdrive etc etc ) eenmalig beantwoord kunnen worden? In de berg van reacties zie ik vaak hele stukken tekst staan, die bij elkaar al een hele haynes zouden vullen. De meest nuttige bijdragen zouden door de webmaster/moderator van het nieuwe forum misschien op zo'n kennisstek geplaatst kunnen worden?!Groet Bart

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-03-2004 00:11 #67579 door
Beantwoord door in topic faq voor nieuw forum
<p>Een veel gebruikte opzet van diverse forums, zoals bijvoorbeeld www.saabforum.nl (echt waar), zou naar mijn bescheiden mening niet alleen snel en eenvoudig te realiseren zijn, maar ook een verbetering betekenen. En er gaat dan niets meer verloren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
07-03-2004 14:50 #67578 door
Beantwoord door in topic faq voor nieuw forum
Zo'n forum is op www.messageboard.nl voor de prijs van eenmalig 1.30 euro te verkrijgen. Lijkt me een goed plan!?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-03-2004 20:50 #67577 door
Beantwoord door in topic faq voor nieuw forum
Dat laatste lijkt me een bijzonder slecht idee. Je bent totaal afhankelijk van een andere partij, je kan niet je forum updaten bij nieuwe releases. Daarbij is het een koud kunstje om zoiets te installeren op je eigen site. Lijkt me niet zo'n enorm probleem. Maar ook dit forum uitbreiden zou een goede optie zijn. Betere zoekfuntie, moderators per topic, verwijderen van lege berichten, sluiten van topics, die niet ter zake doen, Zelf je lettergroote, type en onderstreping aanbrengen met 1 druk op de knop, ook je bericht kunnen bewerken, als je bijvoorbeeld een typefout hebt gemaakt, etc. Zo kan ik nog wel even doorgaan.....Kortom een leuk klusje...<br><b>Groet</b><br><i>Rik</i>

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.