ebay hotrod

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-03-2004 12:22 #54968 door
ebay hotrod is gemaakt door
Voor de mensen die geinteresseerd zijn in ietwat afwijkende "verbeteringen" van de Amazon - er staan twee exemplaren op de Engelse ebay-site te koop: een indrukwekkende (dare I say "menacing") hotrod die voornamelijk aan de grille te herkennen is als Amazon - en een convertible met een flashy laagje verf. Indien niet om te kopen dan toch om de fotootjes in de collectie rariteiten te houden... Eenvoudigst om te zoeken op ebay.co.uk => klik classic cars en zoek op Volvo.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-03-2004 13:00 #67587 door
Beantwoord door in topic ebay hotrod
Ja, mooi hè, en de prijs valt me niet tegen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-03-2004 16:25 #67586 door
Beantwoord door in topic ebay hotrod
In Zweden vind je dit soort hotrods ook wel eens. De Zweedse versie van marktplaats: www2.blocket.se/search?q=amazon&year_y=0...=3&year_o=0&mile_e=0

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-03-2004 23:47 #67585 door
Beantwoord door in topic ebay hotrod
prachtig, maar ik denk dat ik er geen FIVA Identity Card voor krijg, jammer, moet ik hem toch maar laten staan...........

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-03-2004 00:00 #67584 door
Beantwoord door in topic ebay hotrod
Pieter, laten we wel wezen, zo'n Amazon krijgt toch van elke organisator een startplek, van de standaard modellen zijn er 13 in een dozijn; je loopt in ieder geval in het oog. Wat dat betreft: de jongste Monte Carlo is gewonnen door een team met een 142! Ik heb in de fotogalerij gekeken en heb geen enkele foto van de winnaars gezien, met andere woorden: al te onopvallend is ook niet goed ook al ben je het wel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.