nachtrit

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-03-2004 20:03 #54966 door
nachtrit is gemaakt door
Beste volvo-vrienden,Ik heb gezocht maar niet gevonden! Geen een berichtje nog over de 2e landelijke nachtrit die 20 maart zal plaatsvinden. Dus: kijk nog even in het VCM, of onder het kopje evenementen en ga voorslapen zaterdag de 20ste!Ik hoop dat velen aanwezig kunnen zijn, ik heb nog geen idee van het aantal aanmeldingen! Rijden er ook mensen mee die hier op het board actief zijn!?Groeten, Bart

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-03-2004 23:14 #67593 door
Beantwoord door in topic nachtrit
Bart, ik kan je de info wel doormailen als je jouw E-mail adres aan mij doorgeeft. ksphoa@interestate.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-03-2004 12:43 #67592 door
Beantwoord door in topic nachtrit
Siang,ik heb net gisteren een mailtje gestuurd om op te geven. Ik heb verder ook nog geen informatie, dus als je mij die ook wilt mailen.BvdFred

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-03-2004 12:58 #67591 door
Beantwoord door in topic nachtrit
wil ik best doen, maar geef me dan je E-mail adres; via dit forum lukt het niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-03-2004 16:12 #67590 door
Beantwoord door in topic nachtrit
beste Nachtritters,deze info heb ik zaterdag gekregen:Gegroet, MarcelOnderstaand de laatste gegevens over de V44-nachtrit van 20-21 maart.1. opstapplaatsen en –tijden en formulieren2. materiaal in de auto mee te nemen3. reglement4. niet aansprakelijkheidverklaring5. foerage en brandstof6. wat u van ons krijgt7. noodhulp en bereikbaarheid8. verzekering en veiligheid9. verkeersgedrag10. de uitslag11. nog vragen ?AD 1: De twee opstapplaatsen zijn: Restaurant/kwalitaria PLAZA, Herman Kuijkstraat 51 te Geldermalsen. Telefoon: 0345 572815 E mail plazastegeman@foodforall.nl Grote parkeerplaats en goede en goedkope eet- en drinkwaren. Uitgebreide keuken en prima rustplaats en veel zitgelegenheid. Op post zitten Martin Rooseboom en Henny Spruijt.  Transocar, Volvo-klassiekergarage, Raadhuisstraat 52, Berkel Enschot Telefoon 013 5334120. Veel ruimte binnen. Er is koffie, thee, fris en lekker gebak. Ruime parkeergelegenheid rondom. Op post zitten Ronald Menges en Cees Boonman. Je kunt starten tussen 21.00 uur en 22.00 uur, maar je kunt al vanaf 20.30 naar binnen. Eindtijd is absoluut 6.15 uur ’s ochtends.  Na die tijd binnen gekomen = formulieren opsturen per post.  U dingt wel mee naar de prijzen en wordt opgenomen in de uitslag. Postadres: Nachtrit V44, Meerkoet 3, 1261 RP Blaricum. Bij binnenkomen inchecken d.m.v. inschrijfformulier. Vermeld zonodig uw (mobiele) telefoonnummer. AD 2. U hebt veel profijt van de volgende zaken in de auto tijdens de rit. een kaartleeslampje een autokaart goed werkende kilometerteller en dagteller voldoende eten en drinken een GOEDE zaklamp voor ‘buitenopdrachten’ schrijfgerei AD3: U dient zich tijdens de rit aan de volgende regels te houden . De verkeersregels, zoals maximumsnelheid, borden en verkeerslichten. Geen getoeter in de bebouwde kom ! Geeft veel strafpunten. Geef hulp aan gestrande medenachtritrijders. Dit geeft geen strafpunten bij tijdsoverschrijding. Door bevestiging van het rallyschild maakt u zich kenbaar als deelnemer. Een (al is het alsof) goed humeur. AD4: Bij de start tekent u een verklaring dat u de organisatie in geen geval aansprakelijk zult stellen voor geleden schade voor, tijdens of na de rit. AD5: U kunt eten en drinken in PLAZA tegen zeer redelijke prijzen, bij TRANSOCAR (gratis)  verfrissingen en in restaurant de LUCHT-WEST. Verder naar eigen keuze. Tanken kunt u ook bij de LUCHT-WEST, dat dag en nacht geopend is (tevens stempelpost )! Ook LPG (BK). Onderweg zijn er enkele benzinepompen (pin-cards). Maar zorgt u ervoor dat u begint met een volle tank. Scheelt een hoop zorg. AD5. Na invulling van het inschrijfformulier ontvangt u van ons in een VOLVO-draagtas: -rallyschildje -routebeschrijving -volvo-pen -antwoordformulier om in te leveren -blocnootje -een noodtelefoonnummer AD6: de noodnummers 06 26350978 en 0655355111 belt u alleen als u het helemaal niet meer ziet zitten. Wij zorgen dan voor adequate hulp van b.v. wegenwacht, politie of brandweer. U bent erg geholpen met een mobieltje. U wordt gebeld als u niet op tijd binnen komt. Graag ook een thuisnummer opgeven, voor het geval dat…………. AD7: Kijk in uw polis of u verzekerd bent voor dit soort ritten. Bijsluiten kost in het negatieve geval niet veel extra, vooral als u zegt dat het een rustige rit is. Denk aan uw veiligheid onderweg. Is uw verlichting geheel in orde en duidelijk ? Hebt u een brandblusser aan boord, draag veiligheidsgordels. Zorg voor warme kleding. Neem voldoende rust en blijf wakker door voldoende te drinken en te eten. Het rijden van de rit kost erg veel energie.AD9:U bent verantwoordelijk voor uzelf en uw reisgenoot (en).Rijdt rustig, er is voldoende tijd. ’s Nachts rijden is een vak apart, neem geen enkel risico.Denk bij stoppen aan achteropkomend verkeer. Nooit plotselinge acties ondernemen.AD10:Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. De organisatoren kijken eerlijk en zeer nauwkeurig uw antwoorden na en komen tot een definitieve rangschikking.Die ontvangt u na twee weken per E mail, komt in het blad van juni en wordt bekend gemaakt (met prijsuitreiking) op de ALV van 16 mei. Winnaars worden uitgenodigd.Er zijn twee klassementen: het eenjarig klassement en het meerjarig klassement.Beide categorieën ontvangen prijzen.AD11:Nog vragen:E mail naar hennyspruijt@zonnet.nl: U krijgt snel antwoord.Ik ben op vakantie van 28 februari tot en met 8 maart.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
09-03-2004 18:23 #67589 door
Beantwoord door in topic nachtrit
En dan maar klagen over te weinig info.Ook de website is nog niet vermeld en dan nog de info in VCM1 Ik zie jullie in Berkel Enschot (als jullie niet verdwalen)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.