nogmaals verzekeringen

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-03-2004 18:27 #54959 door
nogmaals verzekeringen is gemaakt door
Ik heb een aantal berichten in dit forum gelezen over verzekeringen. Ook heb ik daar gereageerd en enkele reacties gekregen.Darvoor mijn hartelijke dank.Toch heb ik nog de volgende vragen:-Wie heeft er ervaring met GIO Klassiekerverzekering en Zijl assurantien uit Zuidlaren.Beiden adverteren in ons clubblad.Het laten taxeren is voor mij ook nog een dilemma. Natuurlijk wil ik hem zo hoog mogelijk getaxeerd hebben in verband met eventuele schade.Wie kan mij advies geven?Bij voorbaat dank.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-03-2004 18:41 #67637 door
Beantwoord door in topic nogmaals verzekeringen
onze p 1800 en ama combi zijn sinds kort bij GIO verzkerd ipv bij mijn eigen werkgever (verzekering maatschappij). voordelen bij gio waren o.m. een groter aantal kilometers tegen een aanzienlijk lagere premie en het terugbrengen igv ongeval of (hypothetisch !) pech. Het contact met GIO verloopt vnl via E-mail of fax en werkt prima. Taxatie: Een zo hoog mogelijke taxatie levert alleen een voordeel op igv total-loss. is er geen sprake van total loss, dan wordt de schade gewoon gerepareerd op kosten van de verzekering. ( economosch total loss kan overigens wel afhankelijk zijn van de verzekerde waarde als het er op aan komt maar die situatie doet zich niet zo vaak voor). realiseer je wel dat een hoger verzekerd bedrag, ook een hogere verzekeringspremie met zich mee brengt. het is zoals altijd wikken en wegen.......................

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
10-03-2004 21:42 #67636 door
Beantwoord door in topic nogmaals verzekeringen
Ik heb mijn amazon verzekerd bij Zijl, echter sinds pas een 3-tal maanden. Voordeel 10.000 km grens ipv 7500. Beedigd taxateur heb ik via internet gevonden. Verder is alles vlot afgehandeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-03-2004 08:17 #67635 door
Beantwoord door in topic nogmaals verzekeringen
Het loont zich overigens ook zeker de moeite om vooraf te informeren of de V-44 clubtaxatie (kosten plm.€16) door de nieuwe verzekeraar wordt geaccepteerd. Een particuliere taxateur rekent fors ( € 100?)meer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-03-2004 13:56 #67634 door
Beantwoord door in topic nogmaals verzekeringen
Moet zeggen dat ik een € 100,- nog niet echt veel vindt, je bent er wel voor 3 jaar vanaf dan.....wie mooi wil rijden.......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-03-2004 15:48 #67633 door
Beantwoord door in topic nogmaals verzekeringen
.............kan dat ook met een clubtaxatie................ De € 100,- is overigens een schatting van mijn eigen persoon. Wie biedt (lees: weet exactere bedragen?)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-03-2004 20:32 #67632 door
Beantwoord door in topic nogmaals verzekeringen
ik betaalde in 2002 135 euro bij autoconoom,het leek mij in mijn geval een vrij lage taxatie,gezien de vraagprijzen bij beurzen e.d.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-03-2004 18:35 #67631 door
Beantwoord door in topic nogmaals verzekeringen
Ik was €100,- kwijt bij een taxateur uit Drunen. Met de uitkomst was ik zeer blij verrast. Let bij GIO op dat als je een 20.000 km grens hebt je jaarlijks moet laten taxeren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.