verzekering anwb

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-03-2004 20:52 #54953 door
verzekering anwb is gemaakt door
goedenavond,nu lees ik een paar vragen terug weer iets over verzekeren,ik heb mijn amazon bij de anwb verzekerd en bij een beedigd taxateur laten taxeren,en nu lees ik op mijn taxatie form.(op zoek naar de prijs) iets over art.275,dit zou op mijn polisblad vermeld moeten staan!!!!!!!!!!!Op mijn polisblad staat alleen een voorwaardennr.mrp532 daarin staat dat alleen een taxatie opgemaakt door een door unigarant toegestane taxateur wordt erkent(zie ik nu pas)Wordt mijn taxatie erkent?Kan ik bij deze verzekering naar een club taxatie ivm inderdaad de kosten en de taxatie waarde???????wie weet het antwoord?alvast bedankt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-03-2004 21:30 #67658 door
Beantwoord door in topic verzekering anwb
Lees wat er staat. Alleen de taxatie van een unigaranttaxateur telt. Dit geldt voor een jaar Taxatie door de club a 15 euro telt dus niet. Daarvoor moet je o.a. zijn bij stad Rotterdam of bij Gio,die erkennen die taxatie wel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
11-03-2004 21:53 #67657 door
Beantwoord door in topic verzekering anwb
Art. 275 garandeerd uitkering taxatie waarde als bij schade als de auto niet meer gerepareerd kan worden. Anders krijg je altijd discussie over waarde vermindering na datum taxatie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
12-03-2004 01:32 #67656 door
Beantwoord door in topic verzekering anwb
Je zou kunnen overwegen om naar de knac over te stappen..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-03-2004 20:02 #67655 door
Beantwoord door in topic verzekering anwb
Het verdient aanbeveling om voordat u een verzekering afsluit te informeren of taxaties van de club, of van een taxatiebureau worden geaccepteerd. Het zou zonde zijn dat u kosten heeft gemaakt voor een taxatie terwijl de verzekeraar deze niet accepteert. U heeft alleen een cascodekking indien dit op het polisblad staat vermeld, doorgaans in combinatie met de taxatiewaarde. Staat het er niet op dan heeft u waarschijnlijk alleen een W.A. verzekeirng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.