geschiedenis van deze auto gezocht

  • Bezoeker
  • Bezoeker
31-03-2004 20:59 #54872 door
Ik blijf jullie, forumers, toch lastig vallen met vragen over wie een eigenaar van een auto kent. Ik zal jullie beloven, dit is de laatste. Ik zou graag willen weten van wie mijn amazon combi, donkerblauw, kenteken DL-95-94 is geweest. Ik weet dat de auto in 1996 uit zweden is geimporteerd, verkocht bij Nordicar te Heerhugowaard destijds, enkele maanden geleden is hij ingeruild tegen een rode amazon sedan bij Willem`s Classic`s in Nij Beets (friesland)Wie kan mij helpen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
01-04-2004 19:56 #67935 door
Beantwoord door in topic geschiedenis van deze auto gezocht
<p>Willen ze je dat bij Willem's Classics niet vertellen? Lijkt mij toch de meest voor de hand liggende ingang...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
02-04-2004 20:42 #67934 door
Beantwoord door in topic geschiedenis van deze auto gezocht
Ulla Bergvall (ulla.bergvall@volvo.com) beheert een archief met alle productie-gegevens van klassieke Volvo's. Als je hem een mailtje stuurt met chassisnummer van je auto, kan hij je vertellen waar en wanneer de auto is gemaakt, afgeleverd, welke motor erin zat, etc.Zeker doen! - Succes - Marco

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-04-2004 01:29 #67933 door
Beantwoord door in topic geschiedenis van deze auto gezocht
Marco,Dit mailadres bestaat niet (meer)Heb je misschien een correct mailadres?Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
03-04-2004 10:33 #67932 door
Beantwoord door in topic geschiedenis van deze auto gezocht
Sorry Huib,wat één letter kan doen hè... Het adres klopt inderdaad niet. Moet zijn ulla.bergwall@volvo.comMarco

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.