amazon lassen en spuiten
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-04-2004 15:07 #54864
door
amazon lassen en spuiten is gemaakt door
Mijn broer gaat trouwen en wil dat natuurlijk graag in zijn eigen Amazon doen. Er moet alleen het nodige aan gebeuren:- nieuwe spatbordranden en geribbeld plaatwerk lassen achterzijde L+R- linksvoor scherm roest op bekende plaats bij koplamp- roest op dakrand aan voorzijde en plek op vensterbank aan linkerachterzijde.- lak is dof en beschadigd (door molest) dus gehele auto moet uiteindelijk worden overgespoten.Weet iemand een goed adres die tegen redelijke prijzen dit werk kan doen en alles begin juni klaar kan hebben? Bij voorkeur in de buurt van de randstad maar elders in NL is ook prima. Alvast bedankt voor je reactie!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-04-2004 20:28 #67960
door
Beantwoord door in topic amazon lassen en spuiten
zie ook mijn forum bijdrage hedenavond! Mocht je een goed adres gevonden hebben of een slechte ervaring hebben met een bedrijf hoor ik het graag. Ook mijn amazone moet nog deze zomer gespoten worden. Succes in elk geval!
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
29-03-2005 12:51 #67959
door
Beantwoord door in topic amazon lassen en spuiten
Heb je al een adres gevonden?
Ik heb hier bij 2 plaatselijke bedrijven geïnformeerd, kosten ca. 3500,-- tot 5000,--!! voor schuren plamuren en wat laswerk.
Is dit redelijk voor een Combi?
Ik heb hier bij 2 plaatselijke bedrijven geïnformeerd, kosten ca. 3500,-- tot 5000,--!! voor schuren plamuren en wat laswerk.
Is dit redelijk voor een Combi?