verzekering en taxatierapport

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-04-2004 22:23 #54820 door
kan iemand mij vertellen hoe het zit met een taxatie rapport dat beneden de 7500 km 3 jaar geldig is en boven de 7500 km "Geen Idee hoe lang" geldig is. Hoe het zit als je meer km's rijd dan op de polis is vastgesteld en dan je verzekering het aantal te rijden km verhoogd, hoe het dan zit met texatie enzo.Of is er een topic dat dit al eens een keer heeft behandeld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-04-2004 15:18 #68139 door
Beantwoord door in topic verzekering en taxatierapport
ik heb bij het gio een verzekering voor 20000 km per jaar, daar moet je dan ieder jaar een nieuw taxatierapport laten opmaken. Vandaar ook een goede reden om lid te worden van de v44 vereniging.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-04-2004 17:00 #68138 door
Beantwoord door in topic verzekering en taxatierapport
Thomas bedankt voor je reactie, Kun je ook zeggen of dat ergens in jouw polis staat vermeld, dat je jaarlijks moet taxeren?By the way ik ben al lid van het V44.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
08-05-2004 20:07 #68137 door
Beantwoord door in topic verzekering en taxatierapport
Hallo Antoon, volgens mij is het zo dat als je meer km.rijdt dan je verzekering toelaat, dan kun je je kilometrage omhoog laten zetten, wat dan weer gevolgen heeft voor je premie, maar je kunt ook de gok nemen en gewoon doorrijden maar als je dan schade maakt, heb je kans dat de verzekering niet uitbetaalt. Dat is wat ik weet want ik rij ook meer km.dan is toegestaan...En naar mijn idee heeft het taxatierapport hier niets mee van doen, maar dat weet ik niet zeker.Ik hoop dat ik je hiermee een beetje geholpen heb.Groeten Muriël.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.