prijzen

  • Bezoeker
  • Bezoeker
17-04-2004 23:26 #54819 door
prijzen is gemaakt door
Met de Amazone's valt het de laatste tijd eigenlijk nog mee, howel er uitzonderingen zijn.Echter ...met de verkooppogingen van de katteruggen valt het mij op dat ondanks het aanbod plus het feit dat ik auto's jaren later nog steeds te koop zie staan de prijzen vaak rond de 8000 Euro zitten en dat lukt toch echt niet meer om een katterug in (vaak) gemiddelde staat daar voor te verkopen(of de auto moet werkelijkk top zijn) Valt dit meer mensen op dat de auto's niet verkocht worden en toch niet veel zakken?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-04-2004 11:12 #68140 door
Beantwoord door in topic prijzen
Kwestie van vraag en aanbod!Ik voorspel dat binnen 10 jaar de prijzen van oldtimer's minstens gehalveerd zijn.Je raakt ze gewoon niet meer kwijt. Dit gaat trouwens gelijk op met de trend in de gewone tweedehands autohandel. Die gaat ook voor een groot gedeelte over de kop. Het is echt schrikken wanneer je het terrein van een autohandel oploopt. Tientallen auto,s die hoog ingeruild zijn en (volgens mij) niet meer verkocht zullen worden. Zelfs niet tegen veel lagere prijzen. HET EINDE IS NABIJ

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.