bestellen vod

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-04-2004 20:57 #54816 door
bestellen vod is gemaakt door
Misschien een stomme vraag, maar ik heb voor het eerst wat besteld bij t VOD en heb niet de goede (in dit geval) spoorstangkogel besteld. Ik was ook enorm aan het twijfelen of ik niet iets van een katterug of een 140 aan het bestellen was, en wat bleek, inderdaad het verkeerde besteld. Hoe weet ik of ik de juiste onderdelen bestel??? (heb een Ama B20a uit 65)Trouwens wel perfect geregeld met die VOD: lekker snel, en ze denken mee, echt TOP! Ron Leuvenink

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
18-04-2004 23:12 #68154 door
Beantwoord door in topic bestellen vod
De onderdelencatalogus behorende bij jou auto geeft je de juiste artikelnummers. Dat wil zeggen...als je geen gemodificeerde Amazon hebt want een 65-er had geen B20, maar een B18. Die B20 is er later ooit in gelepeld. Maar in het geval van een spoorstangkogel moet dat niet uitmaken...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-04-2004 13:04 #68153 door
Beantwoord door in topic bestellen vod
Als je een gemodificeerde amazon hebt, kan je het beste zowel beide onderdelencathalogi als prijslijsten aanschaffen bij het VOD. Je kunt dan ook in de onderdelencathalogi zien op de tekeningen of je bij jouw auto te maken hebt met een onderdeel van een 69-er/70-er of pre-69.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-04-2004 19:46 #68152 door
Beantwoord door in topic bestellen vod
<p>Met een klassieke Volvo, origineel of niet, is de onderdelen-cd-rom absoluut aan te bevelen. Dan heb je een schat aan informatie voor een schijntje. Wel de VOD-prijslijst erbij bestellen natuurlijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-04-2004 23:19 #68151 door
Beantwoord door in topic bestellen vod
Prijslijst lijkt me niet zo interessant want die blijft niet erg lang courant. Bovendien kun je op deze site bij "onderdelen" de prijs opzoeken. Tot nu toe heb ik niet meegemaakt dat de prijzen op de site afweken van wat ik werkelijk bij het V.O.D. betaalde (mits kort voor aankoop opgezocht).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.