wie behoedt me voor een kat in de zak?!

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-04-2004 21:35 #54811 door
Ben al een tijd aan het rondsnuffelen naar een goede amazon... maar het begint me af en toe echt te duizelen, zoveel mooie auto's en niet duur (lijkt!?). Op zich ben ik ook op zoek naar een goede amazon voor ongeveer 2 tot 3 duizend euro. Stadsauto, maar hij mag niet protesteren op de snelweg... Mijn vriend deelt mijn liefde voor de amazon niet :( (integendeel). Wie o wie zou mij willen helpen met het bezichtigen en checken van 1 a 2 opties de komende tijd, in ruil voor een lekkere appeltaart!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-04-2004 21:45 #68171 door

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-04-2004 22:44 #68170 door
Beantwoord door in topic wie behoedt me voor een kat in de zak?!
Ik wil je wel helpen. Neem even contact met me op via e-mail: lweekers[apestaartje]yahoo.com. Vervang [apestaartje] door @ (anti-spam).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-04-2004 23:29 #68169 door
Beantwoord door in topic wie behoedt me voor een kat in de zak?!
Op deze manier was ik dus ook opzoek naar een amazon, totaal de verkeerde dus. Ik weet niet in welk gedeelte van het land je woont, maar ik wil je wel graag helpen in het noorden des lands, ik ben net zelf een maand geleden op amazon-jacht geweest en weet heel erg veel adressen in het noorden. Je kan contact met met opnemen via thomasgroeneveld@hotmail.com

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
19-04-2004 23:55 #68168 door
Beantwoord door in topic wie behoedt me voor een kat in de zak?!
En als je ergens in de ruime omgeving van Den Haag moet zijn, moet je maar even mailen. viervoetersopvoeten@hotmail.com

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
21-04-2004 10:06 #68167 door
Beantwoord door in topic wie behoedt me voor een kat in de zak?!
idem, zuiden/midden land, waardenburg bij zaltbommel. Heb er een een half jaar geleden gekocht voor 2500 ben die nu aan het restaureren. In die prijsklasse moet je goed kijken. Er zit vaak (verborgen) laswerk aan en als je dat bij de garage laat doen is dat erg kostbaar en ze doen het vaak maar half, kun je het zelf zoals ik dan stelt het niets voor.Fred

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Bezoeker
  • Bezoeker
28-04-2004 18:09 #68166 door
Beantwoord door in topic wie behoedt me voor een kat in de zak?!
hallo , je wilt een amazon van 2 a 3000 euroik heb nu mijn 2e amazon van 5000 euro ,mijn eerste amazon was 2850 , je koopt eenwrak voor dit geld! ,ik ben zelf nu zo verdat ik spijt heb van mijn laatste amazon , als ik alles had geweten had ik een nog duurdere gekocht , mijn advies , niet doen en als je echt een amazon wilt doorsparen en naar een goed bekend adres gaan en kopen met garantie!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.